wij deden er vroeger ook een.. iets met .. sleep in the morning, sleep in the night, 1 voor de jongens, 1 voor de meisjes. draai eens rond, tik de grond, geef elkaar een hand en kus je kont! ofzoiets.. weet alleen het begin niet meer..
er is een vrouw vermoord achter het gordijnenkoord ik heb het zelf gezien het was op nummer 10 het bloed liep van de trap het leek tomatensap ik werd er misselijk van ik bel de politie op en ik zei ea dea hakke takke thea holle bolle wiskey elastiek!
ik ken deze nog Ik zou zo graag een koeike kopen Annemarie Marie Katrien Ik zou zo graag een koeike kopen Annemarie Katrien Melken melken Annemarie Marie Katrien Melken melken Annemarie Katrien
En dan zongen wij nog.. limonade, chocolade.. Roetsj!! (en dan moest je zo snel mogelijk elkaar kietelen..).
er is een vrouw vermoord achter het gordijnenkoord ik heb het zelf gezien het was op kamer 10 het bloed liep van de trap het leek tomatensap ik werd er misselijk van ik bel de politie op en zei mijn naam toen op mijn naam is hanjakastanja rikketikketanja hollebollewiskie elastiek haha Dat liedje van de poppekraam heb ik trouwens op cd(Kindergarden) heel leuk.
wij zongen altijd van de poppenkraam 'ik stond laatst voor een poppenkraam daar zag ik zoveel poppen staan ik zei wat doen die poppen hier die poppen drinken poppenbier die poppen drinken poppenwijn wat zullen die poppen vrolijk zijn van al dat bier en poppenwijn riedewiedewietse BOEM!' En dan elke keer bij het woordje 'poppen' klapte je beide handen tegen elkaar aan.
Wij zongen hem zo: er is een vrouw vermoord het was in Amersfoort ik heb het zelf gezien het was op nr. 10 het bloed liep van de trap het leek tomatensap ik werd er misselijk van ik bel de politie op en zei mijn naam toen op mijn naam is ...............................
Wij deden vroeger die van : Charlie Chaplin ging naar de disco en leerde de meisjes dansen de Engelse en de Franse de eerste was de chachacha (met heupen heen en weer) de tweede was de hoelala (met heupen rond) de derde was de pijl en boog (met beweging) de vierde was de rok omhoog (met beweging) de vijfde was de split (met voeten een eindje uit elkaar springen) verder weet ik hem niet meer
haha deden jullie ook de eerste was een cowboy? die vond ik altijd helemaal gewedig! de 1e was een cowboy, de 2e was een meid de 3e kon niet komen en de 4e had geen tijd de 5e was te mager en de 6e was te dik en de 7e had de tenen van de 8e ingeslikt oh rood is de liefde, zwart is de rouw ... zou worden .. zijn vrouw altijd en altijd denkt zij aan hem dan aan zn ogen dan aan zn stem dan aan zn zoentjes die hij haar gaf toen ze voor t eerst in zn armen lag ... ... engeltje van goud, wil je wel geloven dat ... van je houdt ... ... engeltje van goud,wil je wel geloven dat ... van je houdt 9 maanden later, stond er in de krant baby is geborenzo dik als een olifant baby baby engeltje van goud, wil je wel geloven dat mama van je houdt...