Hier een hoes voor het newbornzitje van Stokke gemaakt en een boxkleed in dezelfde stijl. Ik doe het maar af en toe maar word er steeds handiger in. Voor mijn dochtertje fietstasjes en samen met haar wat decoratie gemaakt
Oh wat leuk. Een zelfgemaakte hoes voor de newbornset zou ik ook wel willen. Gaaf! Beeb 2 krijgt de tripp trapp van zoonlief. Deze is namelijk helemaal compleet. Via FB heb ik een afgekaaide tripp trapp gescoord en deze voor mijn zoon in een blits kleurtje geverfd en zo issie nu Momenteel ben ik bezig met een kapstokje voor de babykamer te verven. Kleur die ik wilde kon ik niet vinden en vond afgelopen zondag op de rommelmarkt een geschikt kapstokje voor 50 cent. Kan weinig aan mis gaan
Leuk leuk. Ik heb het vestje van wolplein gehaakt. Alleen houden wij het geslacht voor onzelf dus die kan ik nu even niet laten zien.
He als ik dit soort dingen zie dan baal ik altijd dat ik dingen als haken en. Breien niet onder de knie krijg. Ik pribeer nu een alfabeth te borduren maar het kost me zoveel tijd dat ik er telkens maar mee stop als ik weer een foutje heb gemaakt miss hien moet ik wat meer doorzetten
Mamavanloker heb je een patroon van de newbornset- hoes? Lijkt mij leuk om die een beetje op te fleuren!!! Dank alvast!!
Super leuk allemaal. Mijn zus kan zo prachtig haken, echt een natuurtalent. Ik heb voor de geboorte van mijn zoon een prachtige deken van haar gekregen, die ligt nu nog steeds op zijn bed. Heb voor mijn zoon alle meubeltjes op MP gekocht en opgeknapt, zelf lakentjes genaaid en een dekbedovertrekje. Ik brei slofjes voor mijn zoon, maar ook als kraamcadeau. Ik heb ook weleens een mutsje gebreid, die stond zo leuk! Ik wil ook wel graag kleding maken, maar ik kan niet zo goed kiezen en heb moeite me aan patronen te houden. Ik verzin liever zelf iets, maar dat gaat vaak niet in één keer goed. Ik kan niet te lang achter elkaar veel breien, want dan gaan mijn handen raar doen, dus ik geef projecten soms maar op, of stel ze uit.
Wat een creabea's zijn jullie! Echt leuke dingen die jullie gemaakt hebben! Ik heb een boxkleed gehaakt, een ster met muziekje erin (die moet ik er nog in doen) en een dekentje voor in de kinderwagen.
wauw wat knap allemaal! Ik ben op het moment aan het breien dan moet ik tenminste gaan zitten en rust nemen anders lukt me dat niet. Ben er echter niet zo goed in wordt gewoon een recht toe recht aan dekentje verder kom ik niet ben ik bang.
Wat leuk om alle zelfgemaakte dingen te zien! De tripp trapp is erg mooi geworden en de gehaakte en gebreide projecten zien er super schattig uit. Ik ben meer van de naaimachine, en ben bezig met vilten vogeltjes die bij de muursticker in de kinderkamer passen. https://kyriascostumes.files.wordpress.com/2015/09/img_28501.jpg Ook de naamslinger is al af, maar die laat ik nog niet zien 😄 Dan de gordijnen, een wandkleed met opbergvakken en wat stoffen manden voor opmde plank boven de commode. Stiekem vooral leuk omdat ik nu allemaal mooie stofjes kan kopen op de lapjesmarkt en nieuwe projecten kan bedenken.
Ik heb zelf n mobile voor boven de box gemaakt. Wat er te koop is vind ik niet mooi... Via mp een mobile gekocht voor n paar euro en daar de arm en het muziekje van gebruikt. Het is trouwens niet de bedoeling dat ons kindje eraan kan komen (voor de dames die zich zorgen maken om de veiligheid )
Dames, sommige van jullie kunnen mij misschien helpen. Afgelopen zaterdag (21 w) zijn wij bedje, maxi cosi, box gaan kopen. Toen meteen ook eventjes naar lakens, dekentjes enz gekeken. Deze vind ik vrij prijzig en meestal niet super mooi. Zou het mij lukken om het naaien (met naaimachine) zo snel onder de knie dat ik in 10-15 leuke functionele dekentjes klaar heb?
Zelf maken leer je best snel hoor. Maar vergis je absoluut niet in zelf maken. Soms is dat alleen maar duurder dan je het in de winkel koopt. Zeker als je een dure en exclusieve smaak heb!