Handgemaakte Baby uitzet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Esthervt, 28 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier een hoes voor het newbornzitje van Stokke gemaakt en een boxkleed in dezelfde stijl. Ik doe het maar af en toe maar word er steeds handiger in.
    Voor mijn dochtertje fietstasjes en samen met haar wat decoratie gemaakt :)

Bijgevoegde bestanden:

2. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ohja, de Maxi Cosi is zo gekocht hoor ;)

Bijgevoegde bestanden:

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Oh wat leuk. Een zelfgemaakte hoes voor de newbornset zou ik ook wel willen. Gaaf!

Beeb 2 krijgt de tripp trapp van zoonlief. Deze is namelijk helemaal compleet. Via FB heb ik een afgekaaide tripp trapp gescoord en deze voor mijn zoon in een blits kleurtje geverfd

en zo issie nu

Momenteel ben ik bezig met een kapstokje voor de babykamer te verven. Kleur die ik wilde kon ik niet vinden en vond afgelopen zondag op de rommelmarkt een geschikt kapstokje voor 50 cent. Kan weinig aan mis gaan :D

4. vommie

vommie Actief lid

29 okt 2012
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babyvestjes gehaakt :D

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,1 KB
      Weergaven:
      2
  5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Leuk leuk. Ik heb het vestje van wolplein gehaakt. Alleen houden wij het geslacht voor onzelf dus die kan ik nu even niet laten zien.

6. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    He als ik dit soort dingen zie dan baal ik altijd dat ik dingen als haken en. Breien niet onder de knie krijg.
    Ik pribeer nu een alfabeth te borduren maar het kost me zoveel tijd dat ik er telkens maar mee stop als ik weer een foutje heb gemaakt ;) miss hien moet ik wat meer doorzetten

7. Sab5

Sab5 Lid

2 jun 2015
    80
    0
    6
    Amersfoort
    Mamavanloker heb je een patroon van de newbornset- hoes? Lijkt mij leuk om die een beetje op te fleuren!!!
    Dank alvast!!

8. MamavanLoker

MamavanLoker Actief lid

12 sep 2014
    435
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hee, sorry nee ik werk altijd zonder patronen ;) gewoon een beetje op gevoel ;)

9. TheDoctor

TheDoctor Niet meer actief

Super leuk allemaal. Mijn zus kan zo prachtig haken, echt een natuurtalent. Ik heb voor de geboorte van mijn zoon een prachtige deken van haar gekregen, die ligt nu nog steeds op zijn bed.

Heb voor mijn zoon alle meubeltjes op MP gekocht en opgeknapt, zelf lakentjes genaaid en een dekbedovertrekje. Ik brei slofjes voor mijn zoon, maar ook als kraamcadeau. Ik heb ook weleens een mutsje gebreid, die stond zo leuk! Ik wil ook wel graag kleding maken, maar ik kan niet zo goed kiezen en heb moeite me aan patronen te houden. Ik verzin liever zelf iets, maar dat gaat vaak niet in één keer goed. Ik kan niet te lang achter elkaar veel breien, want dan gaan mijn handen raar doen, dus ik geef projecten soms maar op, of stel ze uit.

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat een creabea's zijn jullie! Echt leuke dingen die jullie gemaakt hebben!
    Ik heb een boxkleed gehaakt, een ster met muziekje erin (die moet ik er nog in doen) en een dekentje voor in de kinderwagen.

11. wappelke

wappelke Actief lid

10 jul 2015
    274
    51
    28
    Vrouw
    wauw wat knap allemaal!
    Ik ben op het moment aan het breien dan moet ik tenminste gaan zitten en rust nemen anders lukt me dat niet.
    Ben er echter niet zo goed in wordt gewoon een recht toe recht aan dekentje verder kom ik niet ben ik bang.

12. Esthervt

Esthervt Lid

12 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuke spullen allemaal!

13. Tulpje34

Tulpje34 Lid

19 apr 2015
    76
    0
    6
    Utrecht
    Wat leuk om alle zelfgemaakte dingen te zien! De tripp trapp is erg mooi geworden en de gehaakte en gebreide projecten zien er super schattig uit. Ik ben meer van de naaimachine, en ben bezig met vilten vogeltjes die bij de muursticker in de kinderkamer passen.

https://kyriascostumes.files.wordpress.com/2015/09/img_28501.jpg

Ook de naamslinger is al af, maar die laat ik nog niet zien 😄 Dan de gordijnen, een wandkleed met opbergvakken en wat stoffen manden voor opmde plank boven de commode. Stiekem vooral leuk omdat ik nu allemaal mooie stofjes kan kopen op de lapjesmarkt en nieuwe projecten kan bedenken.

14. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik heb zelf n mobile voor boven de box gemaakt. Wat er te koop is vind ik niet mooi... Via mp een mobile gekocht voor n paar euro en daar de arm en het muziekje van gebruikt.
    Het is trouwens niet de bedoeling dat ons kindje eraan kan komen (voor de dames die zich zorgen maken om de veiligheid ;)) 20150820_183654.jpg

15. SANne1987

SANne1987 Actief lid

11 jan 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, sommige van jullie kunnen mij misschien helpen. Afgelopen zaterdag (21 w) zijn wij bedje, maxi cosi, box gaan kopen. Toen meteen ook eventjes naar lakens, dekentjes enz gekeken.

Deze vind ik vrij prijzig en meestal niet super mooi. Zou het mij lukken om het naaien (met naaimachine) zo snel onder de knie dat ik in 10-15 leuke functionele dekentjes klaar heb?

16. Esthervt

Esthervt Lid

12 feb 2015
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelf maken leer je best snel hoor. Maar vergis je absoluut niet in zelf maken. Soms is dat alleen maar duurder dan je het in de winkel koopt.
    Zeker als je een dure en exclusieve smaak heb!

Deel Deze Pagina