Hallo allemaal, Heeft iemand ervaring met de Fisher Price Nature Bearries (of wel vlinderdroom)? Ik vind 'm zo op het plaatje er erg schattig uit zien, maar vraag me af of hij in het echt ook voldoende kleur heeft voor een klein kindje & of de geluiden en verlichting ook beetje leuk zijn... Ik hoop dat jullie me hier iets over kunnen vertellen! thanks! Gr Wendy
Ik heb hem boven het bedje van Sam hangen en zij vindt het geweldig. (O ja, hij vreet wel batterijen vind ik, en wij hebben hem van de week weggehaald omdat de batterijen weer eens leeg waren). Maar het is kleurrijk genoeg, de melodietjes zijn leuk, en de projectie op het plafond ook. Alleen de afstandsbediening heb ik 2x gebruikt... die reageerde gewoon niet.
Wij hebben hem ook, maar uiteindelijk besloten om hem boven de box te hangen en niet boven het bed... geen zin om steeds mijn bed uit te moeten om dat ding aan te zetten. Hij vreet idd batterijen. Maar zowel ik als Louise vinden hem nog steeds erg leuk! Ps. ik zou hem niet nieuw kopen, vond hem erg duur en via Marktplaats staan ze regelmatig te koop.
ik heb hem ook boven de box hangen, Dewi vind hem schitterend. maar of het nou aan de batterijen ligt, weet ik niet. De onze doet het nu met nieuwe batterijen nog niet, ik heb nog ergens op internet gelezen dat hij heel snel kapot gaat. De muziek doet het alleen als hij op hard staat, en op zacht doet hij het niet, soms bromt ie en soms draaien zelfs de beertjes niet. Ik zou hem niet tweede hands kopen, dalijk doet ie t niet. Maar hij deed het heel lang wel goed. hij is echt heel lief. Mooie muziekjes ook. De mobiel gaat hier trouwens ook aan als we de dvd-speler aan zetten met die afstandsbediening, heeeel gek,haha
@shelly, hier gaat hij ook ineens aan als we aan het zappen zijn, maar dan wel als de afstandbediening wat meer op de box is gericht. En tweedehands kopen kan prima hoor, je kan toch eerst kijken of hij het doet.
Ik heb hem via amazon.de gehaald, scheelde wel iets in de prijs. (en snel thuis). Ik heb trouwens al eerder gehoord van iemand waarbij het mobiel het niet zo goed deed, moet je de delen even goed op elkaar klikken. Dan kan het zijn dat het contactje niet goed aansluit. En idd hij reageert op de afstandsbediening van de tv maar ja... bij ons hangt ie boven dus geen last van.
@daphne, hoe heb je het dan besteld via amazon.de? Bij mij zegt hij dat hij geen babyspullen naar het buitenland wil versturen...