Dit verhaal stond pas ook in de vrouw ( bijlage van Telegraaf ) maar dan geschreven vanuit haar moeders naam. Heel heftig
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik echt verbaasd ben om de ingrijpendheid van dit verhaal werkelijkwaar noem mij dan ook maar dom maar ook ik heb dit écht nooit geweten bij mij komt dat spul er idd nooit meer in
Ik snap niet dat ze zoiets maken, een spul dat door bljft branden en pas met hele grote hoeveelheden water te blussen is. Het komt in huizen terecht en in horeca gelegenheden waar dit dus kan gebeuren. Zwaar brandonveilig en het toch gewoon maken zonder fatsoenlijke waarschuwing, ik kan er niet met mijn hoofd bij
Omdat ik vind dat iedereen dit lezen "moet" lezen schop ik hem even omhoog...Elk gewaarschuwd mens is er 1.
vind het heel erg wat er is gebeurd, heb het zelf ook in vrouw gelezen.wens de nabestaande veel sterkte
Helemaal goed dat je deze weer omhoog doet...Een jongen van 9 jaar hier in de buurt is ook verbrand door die verrekte brandgel.. Het zou echt verboden moeten worden die troep.
Wat afschuwelijk! Ook nooit geweten dat dit kon gebeuren, maar ik ben hoe dan ook al bang van vuur en hete vloeistoffen, dus ik ben al (hyper)alert voor m'n kind, maar ik zal anderen er zeker op wijzen dat dit kan gebeuren met die troep. Bedankt voor het plaatsen!
Bedankt voor de waarschuwing. Zal er voortaan ook bewuster mee om gaan als ik het al in huis zal halen... Ben zelf ook doodsbang voor brand, maar heb eigenlijk nooit zo over brandgel nagedacht. En als we dan toch levensreddende tips aan het geven zijn: Mensen, koop in hemelsnaam rookmelders voor in je huis. Die dingen kunnen echt je leven redden! En ze kosten zo weinig.