Hallo dames ik heb een vraag mijn schoonmoeder is nu vanaf 2007 lid van upc. Een half jaar geleden heeft zei een draadloze modem aangevraagd nu wil ze van upc af omdat het met de box te ingewikkeld is en bij mij gezien dat kpn makkelijker is voor haar nu heeft Ze kpn aangevraagd met overstapservice maar nu heeft ze upc opgezegt en kreeg ze een brief dat zei met haar modum een contract is aangegaan voor 12 maanden mag dit zomaar ze wilt er vanaf ze heft dat contract nooit gewild en nooit toegezegt Er is ook nooit gezegt dat er een nieuw contract zou komen iemand tips? Ze wilt er toch echt vabaf
Bij het wisselen van pakket of aanvragen van bv modem wordt er altijd van een jaarcontract uitgegaan, ja. Nog een half jaartje wachten dus.
Ik denk dat zij wel een contract is aangegaan anders krijg je geen modem thuisgestuurd. En een contract gaan ze aan voor een jaar dus het is niet tussentijds opzegbaar. Ik had dat bij online. Wou graag overstappen maar zat er toch echt 2 jaar aan vast.
Ze had al.een.modem maar die heeft ze ingewisseld Voor een nieuwere modem omdat de oude modem geen wifi bevatte
Als je iets veranderd bij upc dan krijg je waarschijnlijk automatisch een nieuw contract voor een jaar. wij hebben pas geleden ook wat aan ons pakket verandert en ga je dus een "nieuw" contract aan.