Ik heb kaartjes gewonnen voor en feest op de pc hoofd straat. Helemaal geweldig en zin in. Maar nu is de dresscode dus 'warm'. Het is een winterfeest thema haal ik een beetje uit de uitnodiging. Maar goed wat is 'warm'.. Hoe zou jij dit interpreteren en wat doe je dan aan. Het moet wel glamoures blijven want het is van het tijdschrift glamour..
Maar jullie zouden dus inderdaad wel voor een jurk gaan? Ik heb dus ook geen idee of het binnen of buiten is.. Er zijn veel BN'ers en ook media dus ik wil niet afgaan mocht ik per ongeluk ergens in beeld komen.. Zat zelf inderdaad aan mooi jurkje te denken met lange mouwen , dikkere panty en laarzen met hak en dan bijv een mooie sjaal om oid..
Haha ik heb werkelijk geen idee maar zie jou al staan als modeflater in de prive met eem gouden skipak waar verder iedereen een little black dress met bontrandje heeft
Eh dames... Bespeur ik hier enige vorm van jaloezie?! Ik kan het voor jullie ook regelen hoor Volgend jaar wil ik graag een gebreide kerstjurk, inclusief beenwarmers. Kijk nu al uit naar de kleurrijke creatie van mn moeder.. Heb er nu ook één voor ons jongste zoontje, hij is er helemaal blij mee..
Dit: http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/08/09/article-0-1B388A42000005DC-375_634x356.jpg Het voordeel van abstracte dresscodes is dat je ze naar eigen inzicht mag interpreteren. Dus draag wat jij daar leuk bij vindt!
Heb je rtl boulevard gezien...die "foute" kersttruien zijn helemaal in..op elk prominent feestje dien je zo'n ding te hebben..dus wellicht toch iets voor ts