Mijn kinderen hebben de liedjes van kinderen voor kinderen ontdekt, met als favoriet 'Ha ha, je vader die is gek'. Nu ben ik ook de andere liedjes aan luisteren. Ik wordt er zo vrolijk van. Mijn favo liedjes: Op een onbewoond eiland Meidengroep Met één been op de stoep Make-up Wat zijn jullie favoriete liedjes?
Kinderen voor kinderen - energie! Al die oude nummers van hun vind ik wat ouderwets.... en vooral " waanzinnig gedroomd " vind ik verschrikkelijk!
Schipperskind, Kermis (het echte kermisgevoel van vroeger ), Bang voor de bal, Vakantie met de tent. En van een liedje als De Lek kan ik serieus nog geemotioneerd raken. Nieuwe Kinderen voor kinderen luister ik nooit, het gaat mij echt om het jeugdsentiment
Ik vind de oude nummers juist het leukste! Meidengroep, waanzinnig gedroomd, op een onbewoond eiland, Johnny mijn pony, bang zijn... super leuk.
Mijn favorieten zijn Rikkie en Teddybeer. Verder vind ik ik ben toch zeker sinterklaas niet de kerstezel ook erg leuk, maar goed, heel veel oude kvk liedjes vind ik leuk ben ermee opgegroeid
Mijn dochter is echt fan van de oude liedjes, zo leuk Hier is Meidengroep populair, en Ik ben toch zeker Sinterklaas niet. Mijn dochter vind Moeders wil is wet leuk en onbewoond eiland.
Mijn boom is favoriet! Maar vind er zoveel leuk! Straks als mijn dochter wat groter is mijn verzameling over dragen. Hopelijk vindt zij het ook leuk!
Zo verliefd zo verliefd zo als je in wel een krat zo verliefd ben ik altijd op Rikkie geweest. Ik loop met een been op de stoep. En het eerste kinderen voor kinderen liedje. Kinderen voor kinderen.
Met 1 been op de stoep Wakker met een wijsje in mn hoofd (nu ik er aan denk zit deze ws ook daadwerkelijk de hele dag in mn hoofd) Huizen hebben ook gevoel Ik wil een kangoeroe Zakgeld Vroeger had je er ook leuke clips bij dacht ik, met Herman van Veen en (ik dacht) Ome Willem?
Hier ook zelf een groot fan , en mijn dochter sinds we samen naar de musical zijn geweest. Dochter vindt "hahaha je vader die is gek" het leukste nummer. Ik vind "moeders wil is wet" met Ron Bransteder wel een super liedje, waar ik vrolijk van word.
Ome willem is van ik ben toch zeker sinterklaas niet Sylvia millekamp en uhm erik van muiswinkel hebben ook nog mee gedaan, ( kvk 13) wat was die erik toen nog een jonkie om te zien hahaha
Het vriendje van mn grote zus / zusje van mn zus (weet de titel niet exact) Ik ben groen Wij begluren de buren (titel weet ik niet)