Merken jullie iets van de korting? Ik had coupons gespaard en kon nu toch wat bestellen met 6 euro korting.
Ik had een ding in mn winkelmandje staan wat vandaag 50% was afgesprijst en dat klopte ook. Maar ik had ook al een week een t-shirt erin staan wat 10 euro koste. Drie dagen geleden werd datzelfde shirt ineens 18 euro, om vervolgens vandaag ineens met 50% korting 9 euro te kosten. Jaaaaa, zo kan ik het ook natuurlijk.
Weten jullie hoe het bij Ali zit met uitbuiting? Kinderarbeid? uit principe probeer ik niet te kopen bij bepaalde winkels al zie ik soms door de bomen het bos niet meer... had elk kledingstuk ook maar een ‘beter leven keurmerk’ ofzoiets...
Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van. Wil je het echt zeker weten? Dan kan je het beste maar zelf kleding maken maar hoe het dan met de stof zit en of die niet verkregen is door kinderarbeid.. dat durf ik niet te zeggen.
Dit was niks met een merk logo ofzo . Dus geen idee waarom hij is tegengehouden (was ook "maar" 16 euro)
Korting bij Aliexpress stelt inderdaad niks voor. Het meeste is zelfs duurder dan een paar weken geleden .
Heeft iedereen ook een beetje Aliexpress over deze maand (ipv geld).... Gisteren nog even ingeslagen, niet alles was goedkoper. Wel ballonnen/ versiering voor mijn 40ste verjaardag en squishy's, dashcamera en wat bulletjournal geneuzel.
Ja ik heb ook weer wat dingen besteld. Veel frutsels, paar t-shirts. Met een wagentje van 40 artikelen kwam ik toch weer op 85 euro... Ik ben nu aan het piekeren of ik alvast wat kadootjes zal inslaan. Mn dochter wil graag een Lego friends set. Ik heb daar eerder niet naar gekeken dus ik weet niet of die nou echt goedkoper zijn.
Ik heb vorige week ook nog een nieuw bandje voor mn Apple Watch besteld (de sport loop). Ben heel benieuwd. Alle bandjes die ik heb van Ali bevallen prima.
Ik wil misschien nog een rose gouden bandje. Maar ik heb alleen maar zilveren sieraden. Eerste deze maar een poosje testen
Ik heb de rosé gouden milanese loop van Ali. Ik had verwacht dat de kleur wel wat af zou wijken. Maar dat valt heel erg mee. Ik vind geweven bandjes wel leuk voor de zomer. De echte zijn heel soepel en een beetje elastisch. Ik ben benieuwd hoe deze bevalt.
Gister is mijn eerste bestelling van Ali binnen gekomen en er staan nu dingen in winkelwagentje voor aankoop. Zijn verjaardagsfeestje dingen als bekertjes, borden etc van eenhoorns waar mijn dochter gek op is. Ze is eind september jarig. Komt er nog een sale voor juli/augustus of kan ik het beter nu bestellen?
Gewoon bestellen, dan heb je het zeker weten binnen. Als je korting krijgt is de marge zo klein... liever binnen dan de stress of het op tijd komt! Welk thema?
Vandaag deze binnen gekregen: http://s.aliexpress.com/zEVN3m2U Heel erg leuk en goede kwaliteit voor de prijs.