Wij zijn aan het ruimen, en goed ook! ik erger me aan alle rommeltjes en teveel accessoires, kleding en spullen. We willen daarom een hoop weg doen. We hebben al dozen staan die voor de rommelmarkt bedoelt waren.. Maar er zijn voorlopig geen rommelmarkten meer, en marktplaats is wel ideaal.. maar vaak wordt er geboden en is er geen interesse, of duurt het weken.. Ik wil er graag heel snel vanaf.. Het idee is om op een zaterdag een Garage Sale te houden, maar dan in huis en in de tuin. Ik zet alles op tafels enz, en hang er een prijsje aan. Ik ga hiervoor een advertentie plaatsen op marktplaats, en een berichtje rond sturen op facebook. Ook maak ik een flyer voor de verkoop. Op de dag zelf zet ik een bordje langs de weg.. en laat dan maar komen Alles wat ik dan niet verkoop, gaat naar het kringloop en het stort.. weg ermee! Heeft iemand hier ervaring mee? Tips, ideeën? loopt het een beetje? Ben benieuwd naar jullie reacties!
Volgensmij zijn er in deze tijd juist veel rommelmarkten indoor? Over 2 weken 1 in den bosch hoorde ik gister toevallig. Denk dat je dan meer succes hebt aangezien de mensen er dan speciaal voor komen en een enkele 'garage sale' minder bekend zal worden? Maar proberen kan altijd, succes!
hier ook eens in de buurt gehad , (niet onze buurt) maar hoorde al dat het een enorm succes is geweest!
Als je dat wilt doen, met de buurt of alleen, moet je volgens mij een vergunning van de gemeente krijgen. Je mag niet zomaar verkopen, alleen met koninginnendag. Zoek dat even uit, zou toch zonde zijn als je je verdiende centjes aan een boete moet spenderen.
oo dat was hier niet zo hoor! maar hier was het ook niet zo groots aangekondigd zoals ts dat gaat doen. Beetje mond op mond reclame zeg maar , en twas eigenlijk echt alleen voor die buurt
Ik heb het onderzocht en je mag dit doen zonder vergunning.. en aan huis kun je gewoon een bord plaatsen.. en b.v een briefje ophangen in de supermarkten.. het lijkt me echt ideaal..
Ik lees net op google dat het per gemeente verschillend is. Bij de ene heb je een vergunning nodig, bij een andere niet. Even navragen bij de gemeente dus of op de gok je spullen gaan verkopen. Edit: Sproettie, mooi dat het bij jullie kan. Dan wens ik je hierbij veel succes, hoop dat je van je spullen afkomt
Je vroeg of het zal lopen. Ik denk het wel. Vooral handelaren vinden het natuurlijk een mooie kans om goedkoop spullen in te slaan. Mensen zoals ik zullen het ook leuk vinden, ben gek op "schatzoeken" op rommelmarkten en krinloopwinkels Ik denk dat als er maar genoeg ruchtbaarheid aan gegeven wordt het wel goed komt. Jammer dat je zo ver weg woont anders was ik bij je komen kijken
Ja wil echt een hoop verkopen Voorbeeld: - Kleding, schoenen en accessoires - Tuinstoelen - 2 bijzet kastjes - Een dvd speler - Een tv - Een blu-ray speler - Dvd's - Wii spellen - Een scherm voor naast een laptop - Heel veel boeken en tijdschriften - Woonaccessoires - Een bureau en een kast voor boven het bureau + bureaustoel Ga zo nog maar even door Dat wordt een volle maar leuke verkoop hoop ik!