als yesse spuugt en dat doet ie zéér regelmatig, dan weet hond harley niet hoe snel hij de melk moet oplikken, doekje erover heen, klaar! hij vind het niet erg dat ie zo veel spuugt! handig joh! hahahaha
grappig! is het trouwens bv of kv? ik weet dat bv voor katten schadelijk is, maar voor honden weet ik dat niet zeker.
Onze hond doet dat ook bij mij is het borstvoeding en de hond doet het nog steeds goed ...... dus lijkt me niet schadelijk hoor!
ja ho ff het is niet zo dat de hond yesse aflikt! yesse spuugt zoveel dat het vaak op de grond komt! Laat dat duidelijk zijn. En denk niet dat het schadelijk is...... vinden jullie het dan nog vies, maak het altijd nog schoon hoor!
ik had wel door dat het op de grond ging hoor.. maar dan nog krijg ik er de kriebels van. het idee dat je hond die melk oplikt wat inmiddels als in een maagje is geweest.
nou die vergelijking heb ik helemaal niet! maar goed, vind hetwel grappig dat jij het zo ziet. heb je zelf een hond, natascha?
wat voor vergelijking? tis gewoon het beeld dat ik in mijn hoofd krijg wat ik vies vind hihihi ben helaas een beeld denker. Nee heb zelf geen hond, wel 2 katten.
Onze hond vindt het anders ook erg lekker! Mooi toch, scheelt mij weer wat opruimen. En ik ga er echt niet met een doekje overheen! Dan kun je aan de gang blijven...
hahhaha nou doe het niet als yesse maar een beetje spuugt maar soms komen er golven uit, die kan de hond niet eens aan! hahahha Grappig dat ik niet de enige ben! doeii! PS waarom is dit voor katten schadelijk?
katten mogen helemaal geen melk, ze kunnen niet tegen eiwitten. dus dat schoteltje melk uit verhalen enzz, mogen ze helemaal niet.
de hond bij ons wilt dat ook altijd doen haha maar dat mag niet ik vind het niet echt fris. Wat ik wel super handig vind aan onze hond is dat we eigelijk geen babyfoon nodig hebben Daan op bed de hond op de onderste tree van de trap slaapt daan dan komt hij weer in zijn mand liggen gaat daan huilen gaat de hond heel onrustig over ons heen zo van kom op hij is wakker haha.
De wijkverpleegkundige vertelde ons juist dat katten behalve kattemelk ook de kunstvoeding melk mogen hebben. Heb het nog niet gedaan maar vond het wel een handige oplossing.. ga het nu toch eerst maar ff uitzoeken of ze wel gelijk heeft
Caitlhlin, zou kunnen door een laag eiwit gehalte. zit er in kv weinig eitwitten? denk het bijna wel, want dat is moelijk af te breken door babydarmen.
mijn kv vertelde toen dat katten absoluut geen borstvoeding mogen hebben. tuurlijk gaan ze er niet gelijk dood aan, maar goed was het niet! waarom weet ik eigenlijk niet!