Ik was net bij de Action en heb daar van die koffertjes met blokjes meegenomen voor reken en taalspelletjes. Na wat googlen blijk je ook los boekjes te kunnen kopen (vorige jaar lagen ze bij de Wibra) Wie weet waar je die nog kan krijgen? Mijn zoontje vindt het erg leuk om te doen.
Ze zijn super leuk, ik heb als het goed is 1 boekje dubbel van rekenen. Ik zal vananavond of anders morgen even voor je kijken. Ligt nu ergens op me dochter haar slaapkamer en die ligt vrij vol ivm verbouwing die eraan komt. Maar ik laat het je weten
Super!! Ik heb nu boekje 1 van Rekenen en boekje 1 van taal. Echt jammer dat ik vorige jaar niet bij de Wibra heb gekeken... Heb ook al op MP gekeken, maar daar worden ze niet aangeboden.
Waar ik net was hadden ze alleen nog 2 complete setjes liggen (met het koffertje met de blokjes er bij) Die heb ik alle 2 meegenomen, maar de boekjes zag ik niet. Misschien hebben ze ze de volgende keer weer.
die boekjes komen apart binnen en volgens mij zijn ze ook nog gewoon bestelbaar, die koffertjes in ieder geval niet meer inmiddels.
Hé bedankt! ga ik er vanmiddag nog even kijken. Kids vinden het alle 3 erg leuk, ook prima te doen in de auto op weg naar vakantieadres.