Pff ik heb weer wat hihi Op mn pc heb ik onder "afbeeldingen" mijn mapjes met foto`s staan. Opgesteld als mininatuur voorbeelden. Nu het probleem : Als ik op een afbeelding druk , krijg ik een andere foto te zien.. (wardoor ik dus heel veel foto`s mis van Noa) Hoe kan dat , hoe krijg ik de goede foto bij het goede plaatje? Helpppp !
Misschien kan je even uitleggen aan Peetjuh wat je gedaan hebt. Dan weet zij ook hoe het moet ... Groetjes, Josien
Ik zit ook met hetzelfde probleem, dus ik hoop dat er nog een antwoord komt! Om het topic meteen te sluiten als je zelf het antwoord weet terwijl anderen met hetzelfde probleem zitten, is niet zo prettig.
jawel hoor! Ik heb mn oude foto`s gekopieerd en in een nieuw mapje geplaats. Dan klopt het allemaal weer , en staat alles goed. (eigenlijk heel simpel) Even uitproberen zou ik zeggen , bij mij werkte het iig wel... sucses ermee, hoop dat het lukt !
Dank je wel voor je antwoord, soms zijn de dingen zo simpel... Maar je moet er maar op komen inderdaad! Ik ga het morgen even proberen (foto's staan op andere pc)!