Ik kreeg van mijn zus de vraag of ik nog een leuk kado weet voor als ik bevallen ben en dan wat grotere kado dan kleertjes of speelgoed ofzo. Handige dingen, waar je niet zomaar aan denkt, maar waar je wel veel aan hebt. Nu heb ik volgens mij alles al in huis, behalve de kinderstoel, maar die krijg ik van mijn ouders. Hebben jullie dingen die niet op de gangbare lijsten staan die toch wel handig zijn om in huis te hebben voor als het kindje er is. Want ik zou niet weten wat ik nog mis.
Een kolf en een sterilisator? Campingbedje (koelstra is geeldig met wieltjes en rits) Ook als je op visite bent te gebruiken als box. Fietsstoeltje (voor de langere termijn). Een activity kleed.
Voorraad luiers voor de eerste paar jaar....niet leuk maar wel handig ....of voorraad bad,lotions,zalfjes enz enz
Een voedingskussen met extra hoesen. Doomoo zitzak (wel prijzig hoor hoop dat je een rijke zus hebt ) Groetjes Anita
Een nappy wrapper (om vieze luiers in te doen, die wikkelt de luiers in plastic zodat ze niet meer stinken) de een vind het heel handig de ander niet. Ik heb er het eerste jaar met veel plezier gebruik van gemaakt en daarna ging ik steeds meer beneden verschonen dus gebruikte ik ém nauwelijks.
kado bonnen van bijv. prenatal, etos zodat je kleertjes kan kopen als het wat groter en het seizoen veranderd is en je voorraad klein, zo kan je ook wat duurdere spullen aanschaffen die voor 1 persoon geven te duur is of verzorgingspullen als ze op raken.
Traphekjes kinderstoel zwemkaartje voor moeder en kind kinderbankstel voor later - heeft ie zijn/haar eigen kleine bankje bonnen voor schoenen Regenhoes voor de kinderwagen/maxicosi Bankrekening openen voor de kleine
qua grote dingen weet ik niet maar heb de vorige keer een grote luiertaart gemaakt en daar waren ze erg blij mee. .. luiers komen altijd van pas xxx
kleren in maat 80/86 ook heel handig. sokjes eerste schoentjes! Een serviesje, bestek van zilver! Misschien een armbandje met naamplaatje van je kind erop!
Ben bang dat dit voor de zus een beetje moeilijk wordt want om een bankrekening te openen moet je tegenwoordig het sofinummer van het kindje hebben, en die krijg je pas een tijdje na de geboorte toegestuurd. Groetjes Anita
Ik denk dat ik voor een blender of een campingbedje ga. Dat bedje lijkt mij wel superhandig. Mijn ouders hebben alles in huis, voor als mijn neefje blijft logeren. Maar voor visite bij anderen is een meeneem box/bedje wel handig.