Hey, ik wou even deze site meegeven het is een kalender waar je je menstruatie kan bijhouden, maar ook je temperatuur kan invoegen en zo. berekend je vruchtbare dagen, heb gehoord dat er een nieuwe versie in de maak is waar je nog veel meer kunt ingeven. http://www.menstruatiekalender.net/ veel succes allemaal!
Ja idd in de volgende versie zou je ook nog je zwangerschap kunnen aanduiden, het gebruik van een noodpil, miskraam, ... (hopelijk moeten we die laatste niet gaan gebruiken ) veel succes allemaal! groetjes liezje
Hoe kom je aan een toegangscode? Als ik op de link klik moet ik mij aanmelden met mijn mail adres en die code dus... Ik zie niet dat ik mij ergens kan registeren.
ik geloof dat je gewoon je emailadres moet invoegen en dan op 'wat is mijn toegangscode' klikken en dan ga je een mail krijgen met de code. later kan je dan bij je instellingen je code veranderen groetjes Liezje
Is het een soort FertilityFriend? Ik heb het wel eens willen bekijken, maar je moet gelijk inloggen/je aanmelden, terwijl ik alleen maar de site wil zien (wat zijn de mogelijkheden, hoe ziet het eruit, etc.)
Zover ik alles zo eens bekeken heb, kan je gewoon elke dag je temp invoegen. dan kont er onder de kalender z'n grafiek te staan. de kalender geeft je vruchtbare dagen aan en zo. je kan er toch heel wat mee doen zene! registreren is gratis dus je verliest er niks mee (enkel winnen ) groetjes liezje
Ik kan me niet inloggen op die site... Als ik m'n e-mailadres intyp en dan klik op toegangscode, dan geeft ie wel aan dat m'n toegangscode naar m'n e-mail wordt verzonden maar ik krijg steeds niks binnen... Lukt het jullie wel?
het lukt bij mij ook niet Heb het nou al 2 keer gedaan en bij de mail gekeken Maar er staat niks tussen
ik heb in de week een mail willen sturen omdat ik een vraag had. maar ik kreeg een delivery mail (dat het een fout adres was) nochtans had ik dat adres al eerder gebruikt om iets te vragen ik weet dat ze de kalender aan het aanpassen zijn, mss daardoor dat je even geen mails krijgt. een vriendin van mij ontvangt geen mails van mensen die niet in haar adressenboek staan, mss is dit bij jullie ook zo? ik hoop dat jullie snel kunnen inloggen. groetjes Liezje
ik heb het eens even uitgetest met mijn ander email en bij mij is het gelukt ik heb dus gewoon mijn emailadres ingegeven. en dan op 'wat is mijn toegangscode?' dan krijg je een kadertje met een bevestiging dat er een mail is verzonden en iets daarna heb ik die mail gekregen met de code. in dat kadertje staat: Uw toegangscode werd verzonden naar het adres ....... . Misschien werd ons bericht als SPAM herkend in je mailprogramma. Kijk dus ook je SPAM folder na als je geen email van ons hebt ontvangen. daarna heb ik het nog eens gedaan (2X) met mijn 1ste email (waarmee ik al een login heb) en dan krijg ik ook geen mails meer met een code. Misschien eens proberen met een ander adres? groetjes Liezje