Ik gebruik de site al maanden, en dan heb ik em ingesteld op temp.methode. Maar daar berekenend de site nooit de juiste eisprong. Dus dat is wel jammer. Verder vul ik echt niet alles in als menstrueren etc. Vind het gewoon handig dat het een nederlandse site is...
Idd erg handig dat hij NL is. Wel jammer dat hij nooit de juiste eisprong berekend inderdaad.. @Liezje, weet jij wát ze aan het veranderen zijn? Ben wel nieuwschierig of er iets bij komt ofzo wat je in kan voeren.. Vind hem wel handig. Ik noteer wel altijd in mijn agenda mijn ongi, welke dagen en wanneer het weg is. Handig
momenteel kan je alleen maar je maandstonden ingeven en je temperatuur en zo. een zwangerschap, het gebruik van een noodpil en miskraam en zo nog niet. de eerste mail dat ik gestuurd heb was om te vragen of je een zwangerschap kon aanduiden en heb toen een mail gekregen dat je dat kan doen in de volgende versie (waar ze nu aan het werken zijn). ook het gebruik van een noodpil en miskramen ga je er kunnen opzetten (al is het te hopen dat dat laatste niet teveel van toepassing is ) groetjes Liezje
Ik heb ook geen idee. Maar ik vul dat soort dingen echt niet in hoor. Ik vind het alleen handig voor je menstruatie en temp.
heb net gemerkt dat de kalender is aangepast en vernieuwd en dat je meer dingen kan doen als voorheen senne is het ondertussen al gelukt? groetjes Liezje
Bij mij moest je eerst bij, INSTELLINGEN, WIJZIG INSTELLINGEN, en dan KALENDERINSTELLINGEN, en daar kun je dat bolletje veranderen waar temp. methode staat... Hoop dat dit je helpt? En dan per dag je temp invullen....
wat ik wel jammer vind, is dat je niet je hele cyclus op je scherm krijgt, maar alleen de maand. vooral met het invullen van je temp krijg je geen handig overzicht.
Ik had een mailtje heen gestuurd...en ook eentje terug gehad Dus moet het nou nog een keertje proberen...omdat er niks binnen gekomen was ofzo