als ik mijn menstruatie invul...vult hij in wanneer ik dan waarschijnlijk mijn ei krijg Maar dat doet hij dan 3 dagen na mijn menstruatie Dus dat klopt niet helemaal
Er is nu wéér wat nieuws zie ik! Een ovulatietest en een zwangerschapstest kun je nu erbij zetten! Ben er wel blij mee, want ik maakte er eerst een ''afspraak'' van, zodat ik het toch niet kon vergeten..
Hoi hoi ik gebruik deze site ook. Als je nog weet van andere maanden wanneer je ongie bent geworden en hoelang enzo allemaal invullen hoe meer je invuld hoe beter hij het kan uitrekenen voor je. Dus als je al meerdere tempkaartjes bij ff heb gehad ou ik die gegevens gewoon invoeren op deze kalender.
Ik heb temperatuur berekening nu, omdat ik mijn cyclus niet weet. Zou volgende week mijn ei moeten hebben, maar cyclus was voor de pil heeeeeel onregelmatig... dus weet niet of ik daar vanuit kan gaan.
Weet iemand of je zélf je eisprong aan de kalender kan toevoegen? Ik denk dat ik gister mijn ei heb gehad..
Dag dames, Ik heb de site ook even bekeken en ingevuld voor zover ik dat kon, maar ik weet niet hoe ik nu mijn temperatuur in moet voeren onderaan bij de temperatuurcurve. Wie weet dat? Groet, Shannah
1. Instelling 2. kies wijzig instellingen 3. tabblad Kalenderinstellingen en dan kiezen voor Temp methode even opslaan... en dan klik je op de dag, kies je de thermometer en schuif je dingetje naar de juiste temp