Heey meiden, Zelf ben ik bezig met afvallen , ik volg daarvoor Sonja Bakker, eerste boek. Dit gaat tergend langzaam! Voor mijn trouwen heb ik ook gesonjabakkert en viel daarmee zo'n 13 kilo af, dus dat is best wel vel. Alleen na mijn trouwen ben ik weer "normaal" aat eten en nu vliegen de kilo's er echt aan! Nu las ik op internet dat je ook Ultrashape hebt. aan gaan ze met een apparaat over je huid zodat je vetcellen via je lymfeklieren worden afgevoerd. Heeft hier iemand ervaring mee? Het is wel erg duur, maar om er een beetje goed uit te zien heb ik wel wat centjes voor over Wie weet hier iets meer over? En iets over resultaten? Ben erg benieuwd! Liefs Nikkie
daarom is het Sonja dieet een heel slecht dieet. Zodra je normaal gaat eten vliegen de kilo's afaan en als je weer met Sonja begint dan werkt het vaak niet meer. Ik heb geen idee wat de ultrashape is maar ik stop het maar in het hokje NEP en Geldverspilling.
Gewoon gezond en gevarieerd eten, niet te veel, een beetje extra bewegen en veel water drinken. Volgens mij is er geen van de 1000 dieeten die daar tegenop kan.
meis het enige remedie tegen overgewicht is veel bewegen. Lekker een uurtje gaan wandelen of fietsen is al genoeg ( een half uur per dag wordt aangeraden) Gezond blijven eten en niet te veel snoepen, ach iedereen weet dit denk ik wel! Al die diëten helpen echt niet. Mijn moeder is al vanaf haar 25ste aan het lijnen, ze viel af maar kwam er weer meer bij. Ze heeft elk dieet al wel geprobeerd, inderdaad geld verspilling. En al die apparaten die ze aansmeren kosten nog meer. Ik wens je veel succes!
ik denk niet dat het wat is want als het echt zo goed zou zijn dan was het allang bekend hier. Ik heb 2 jaar geleden toen ik nog slank was (62kg) was ik begonnen met fitnessen want ik wist geen ander sport. Ik trainde 2-3 keer per week. Ene keer bovenlichaam en andere keer onderlichaam (soms 2 keer benen) en daarna gelijk na fitnessen 20-30 min. cardio. Ik ben in 1 maand tijd 5kg afgevallen en dat terwijl ik meer at dan ooit. Want van fitnessen ga je spieren opbouwen. Als je zwaar traint dan verbrand je 24 uur later nog steeds. Wel rustig opbouwen maar zeker niet blijven hangen met 10kg voor benen of zo want je benen kunnen heel veel. Na 1 maand squatte ik (kniebuigen) 50kg in totaal. En ik was mooi slank.
Ja ik ben ook erg aan het twijfelen......ik ben alweer begonnen met SB. Mar zodra ik daarmee stop...dan vliegen de kilo's eraan! Fitnessen heb ik ook veel gedaan, maar vind htzo saai! Ik doen ook aerobics en dat werkt wel voor mij. Maar mijn buikkilo's krijg ik er gewoon weg niet af! OOk niet toen ik nog slank (59,4) was..... Heeft er niemand ervaring mee met Ultrashape of van iemand gehoord die dat heeft laten doen? Ik ben zo benieuwd! Ook omdat het geen operatie is of iets dergelijks. Maar wel absurd duur! Liefs Nikkie
Dat is met elk dieet. Als je weer terug valt in je oude eetpatroon kom je weer aan, klink ook logisch. Je moet dus je levenswijze plus eetpatroon aanpassen. Ik ben zelf 14 kilo afgevallen met sb en zelfs nu met bijna 20 weken zwangerschap zit er nog maar 2 kilo aan.
Vetcellen die worden afgevoerd door een apparaatje.... klinkt belachelijk! Gezond eten, regelmatig bewegen... er zit niks anders op helaas...
Tja, als al die wondermiddeltjes eens zouden werken, zou de helft van de bevolking ze wel gebruiken. Ik geloof er allemaal niet zo in. Ook niet in Sonja Bakker, wel logisch dat je afvalt als je zo weinig eet. Gewoon gezond eten, niet snoepen, bewegen...het enige wat echt werkt.