Vanish werk trouwens ook echt super voor vlekken... De witte vanish maakt de was echt superwit. De reclame is belachelijk maar ze hebben wel gelijk haha
Aha, dank je wel! Jij bent ook overal te vinden hier he? Moet zeggen dat ik dat wel gezellig vind hoor Dan kan ik daar binnenkort eens naar op zoek gaan. Ze kruipen nog niet, maar tegen de tijd dat ze dat wel gaan doen wil ik graag voorbereid zijn! En ze zullen wss vrij snel door mij op de grond gezet worden, want ze gaan elkaar in de box op een gegeven moment misschien wel de hersens inslaan om de ruimte te krijgen Marian
Tegen kalkaanslag in je waterkoker/fluitketel: leg er een kiezelsteen in Idd even waspoeder opzuigen tegen muffe stofzuigerlucht. Tegen vieze luchtjes in de koelkast: leg een ongebruikt theezakje (normale smaak) in de koelast. Heb ik er altijd standaard inliggen en geen geurtjes. Kraan laten lopen bij het snijden van de uien voorkomt tranende ogen Kookluchtjes in huis: een oliebrandertje met lavendel geur aansteken en alles ruikt weer heerlijk fris! Aangekoekte pan: uitkoken met cola of soda. En voor degenen die wel eens soda gebruiken: er is tegenwoordig sodapoeder in een fles te koop. Geen onhandige klonterige zak meer!
Mijn vriend komt thuis van een avondje stappen...aan de onderkant van zijn witte broek is een halve kroeg blijven hangen...stinkt naar bier en is zwart! Blèh... Ik wilde net vragen of iemand een goede tip heeft (heb het wel alvast in de week gelegd in een heet sopje om het ergste er van af te halen) maar misschien moet ik aan de Vanish. Dat zijn toch van die knalroze potten? Amber
Steradent tabletten! Zo krijg je alles ook weer wit en het is een geweldig ontkalk middel. Handig omdat het niet chemisch is, koffiezetter, waterkoker, witte was, noem maar op. Overigens haal je met (ja daar is ie weer) Dasty ook vlekken uit kleren. Groet, Mirelle.
Volgens mij moet ik ook nodig aan de dasty, klinkt als een oplossing voor al mijn problemen ( en ergenissen).
Had het nog ff nagevraagd voor dat traphekje en zij had m ook weer van iemand anders, maar zij dacht dat ze van ikea kwamen!
heb net een plastic tupperware bakje uit de vriezer gehaald met spaghettisaus (ja, vanavond lekker makkelijk koken) maar de tomatensaus is altijd zo hardnekkig en als je die in de vaatwasser doe, krijg je de rode aanslag er bijna nooit uit (overigens alle sausen waar tomatensaus in zit) voor dat ik hem in de vaatwasser zet borstel ik hem altijd ff uit met een paar druppels handzeep, ff in laten trekken, omspoelen en hij komt weer zonder aanslag uit de vaatwasser. doe dit trouwens ook altijd met wasgoed, heb je tom.saus op je witte trui geknoeid, ff natmaken, druppel handzeep erop, inwrijven en zonder uit te spoelen in de wasmachine, gegarandeerd dat de vlek weg is. ook handig bij bloed, modder en grasvlekken
Dasty is echt SUPER! ik gebruik het ook altijd het is echt heel goed spul. Vooral om mijn oven te schoonmaken bijvoorbeeld als er vlekken zitten die normaal heel moeilijk weggaan waar je echt met een spons over heen moet schuren. Ik heb nu ook die dasty voor de badkamer die vind ik ook lekker ruiken en wertk ook echt goed
haha, dasty hier en dasty daar.... Dasty overal... Bij de lidl verkopen ze ook iets soortgelijks, zit in een oranje spuitbus... mijn tips: - bloedvlek in je kleren? nachtje in koud water zetten, uitspoelen en schoon is het... - schimmelplekjes in de badkamer (van die zwarte / bruine puntjes): water met bleek in een plantenspuit en spuiten maar, trekt snel weg... wel ff uitkijken met je badmatjes, haha
Je laminaat dweilen? Doe er een scheutje glansspoelmiddel (voor de vaatwasser) in en het gaat mooi glimmen! Werkt ook goed voor roestvrijstalen afzuigkap.
Goede tip, en het werkt ook alleen mijn plantenspuit werkte niet meer, dus heb ik gewoon met een spons aangebracht. Alles glimt weer, en ik hoef niet meer te schrobben! Heerlijk
kalkaanslag krijg je goed weg met azijn, bijvoorbeeld de kalkaanslag in je waterkoker waar je moeilijk bij komt, vul de waterkoker met water, doe er en flinke scheut azijn in en laat maar koken, het is meteen weg,,,,goed uitspoelen en je hebt weer een schone waterkoker...
Als je je brand, meteen tanpasta op die plek smeren, trekt de brand er uit. Ook helpt tandpast tegen jeuk van een muggenbult.....
Ik zag je tip staan ik dacht dat is een goeie dus ik deed dat en ik heb maar 1 champion kunnen doen want me eiersnijder was gelijk kapot