Uhh, dat weet ik niet, ik heb hier geen vieze voegen meer. Lang geleden ooit dat HG spul gebruikt daarvoor en t was weg, sindsdien spuit ik dat er regelmatig op dus krijgen ze de kans niet meer om smerig te worden. Schiet me wel iets anders in mn hoofd..Tijd geleden had een verfblik gelekt op mn aanrecht, dit wist ik niet, toen ik erachter kwam was het al opgedroogd en uitgehard zelfs. Heb me wezenloos gepoetst, niks ging weg. Toen ik eens de keuken aan t poetsen was met mn stoomreiniger dacht ik..eens proberen op die verf, en tis compleet weg. En vlekken die op mn muur zitten die ik niet weg gepoetst krijg, krijg ik wel weg met die stoomreiniger.
nog een tip tegen kalkaanslag op de douche deur en tegels? afgezien van het spul van de wibra... want die heb ik hier niet...
Er zitten zeker handige tips tussen! Voor degene die weleens de vriezer moeten ontdooien een pannetje met kokend water erin,deurtje dicht en het ijs vliegt ervan af.
Ja, dat kan. Zorg dan dat je een stoomreiniger koopt waar je de hoeveelheid stoom mee kunt regelen. En dan doe je een doek klemmen op het mondstuk waarmee je over de vloer gaat. Vind je dat er nog teveel stoom uitkomt, dan vouw je de doek er dubbel tussen. Het kan ook op laminaat trouwens, dat heb ik zelf.
Nee, ik heb niet die van TellSell. Als ik dan geld uit geef wil ik ook verzekerd zijn van kwaliteit. Dan maar iets meer uit geven. Heb dus een kärcher. Op http://www.karcher.be/be_nl/Producten/C ... nigers.htm staan alle reinigers die kärcher heeft. Hier staat een online folder over die dingen http://www.karcher.be/versions/nl/asset ... L_Korr.pdf en hier vanaf pagina 4 http://www.karcher.be/versions/nl/asset ... _40000.pdf staat er nog meer over incl. de adviesprijzen. Ikzelf heb de SC 1402 ZS (in de folder staat dat deze ZS alleen te koop is in Belgie, maar dat is niet waar, heb m in nederland ook gezien, en anders gewoon kärcher bellen, zijn erg klantvriendelijk) de 1402 heeft 2 tanken zodat ik door kan poetsen als n tank gevuld is, hoef niet te wachten tot die opgewarmd is. En wat de 1502 en 1702 wel hebben en de 1402 is voor mij geen meerwaarde. Enige irritante is dat de 1402 geen oprolsysteem heeft voor t snoer, de 1702 wel, maar dat is me geen 150 euro waard. Overigens loont t zich om de moeite te nemen om goed prijzen te vergelijken, die verschilen nogal. Uiteindelijk had de Colruyt (belgie) de gunstigste prijs toen en ik kreeg er gratis een electrische kärcher rolveger bij beter als n kruimeldief, nu hoef ik niet meer te bukken en hij is niet zo snel leeg.
Hahaha, als ik het zo terug lees lijkt het wel of ik er werk en provisie krijg. Zal ze eens bellen of ze geen kärcherparty's willen gaan geven, word ik wel demonstratice
Heeft iemand een goede tip voor het schoonmaken van een marmeren vloer? Ik gebruik altijd dat speciale spul ervoor maar glimmen? No way! Ik ga er nu ook maar een scheut glansspoelmiddel doorheen gooien, wie weet helpt het? Vond de tip om wasmiddel op te zuigen ook een goeie, ga ik ook proberen. Ik ben helemaal van de HG, mij zouden ze aandelen kunnen aansmeren, het is misschien wat duurder, mar ik doe alles ermee, mijn ramen, badkamer alles. Geweldig spul. Voor houten tafels gebruik ik Pledge, ruikt zo heerlijk, effe inspuiten, uitwrijven en hop, ruikt lekker (vind ik) en het resultaat is heel mooi. Voor plassende katten; leg op de betreffende plek (na het schoonmaken natuurlijk) wat aluminumfolie neer, geheid dat ze het afgeleerd zijn.
En zit deze er al tussen? Was voordat je het in de droger gooit, goed uitkloppen en opvouwen. Komt het er bijna ongekreukeld uit (vooral handig voor beddengoed) Of is dit iets wat iedereen, behalve ik natuurlijk, al deed?
Heb een vent die geen kaas lust dus hou ik het op me loopje naar de super...lekker verse groenten en aardappels en een stukje vis/vlees of kip....... wil je afwisselend eten?...neem de menukaartjes bij de ingang van de AH...makkelijk en meestal ook heeel lekker
ook rijst/pasta en gebakken aardaapels hoor.....of lekker ovenschotels ....je verzin snel wat....maar wel zo veel mogelijk vers.....
En om bijvoorbeeld witte soken die een beetje aan de grijze kant zijn verkleurd wat kan je daarvoor gebruiken ik heb gehoord dat Vanish voor witte was goed werkt wat kan je nog meer gebruiken/doen?