handige kleding met borstvoeding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deerne85, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Hey meiden,

kunnen jullie mij wat tips geven wat je makkelijk aan kunt hebben als je borstvoeding wilt geven? Ik heb natuurlijk al een voedings bh, moet er eigenlijk nog 2 bij, maar wat draag je daar op? Ik heb nu een hemd en een dikke trui aan, maar dat moet dus allemaal omhoog of uit, super onhandig dus...

Is een joggingvest met een rits handig? :( Zijn er nog leukere dingen om het komende (sowieso) half jaar te gaan dragen?

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Volgens mij zijn er ook speciale voedingstshirts en truitjes??

3. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij de H&M en Hema hebben ze wat goedkopere borstvoedingskleding. Ik ben in de zomer bevallen en dan is het toch wat makkelijke omdat je minder kleding aan hebt. In de winter deed ik vaak gewoon mijn trui omhoog en mijn hemdje naar beneden. Anders gewoon vesten of blousen aandoen idd.

zoiets bijv. Product Detail | H&M NL
    voedings t-shirt - HEMA

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Oh dat zijn betere prijzen... :) In de zomer is het inderdaad makkelijker...

5. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Ik doe inderdaad een hempje naar beneden en trui omhoog. Ook heb ik nu voor de winter een colshawl om. Dat bedekt dan m'n hals en borst. Eventueel heb ik ook nog een poncho. Verder zijn wikkelshirtjes -jurkjes erg fijn vind ik.

Deel Deze Pagina