Vandaag ben ik 39,2 weken zwanger en mijn lichaam gaat nu echt zeer doen vanaf gisteren denk ik. Het klinkt heel ranzig, maar ik heb best wel druk op mijn anus, dit voel ik vooral erg goed als ik op wil gaan staan, mijn stuit en onderrug doen zeer, vanaf mijn navel tot onderen doet het zeer, lopen doet steeds meer pijn, mijn borsten doen best zeer omdat ze zwaar zijn voor hun doen. Zullen dit gewoon echt de allerlaatste loodjes zijn? Herkend iemand dit?
Ja hoor, heel herkenbaar! Alleen heb ik dit al een week of 3 en ben ik nu een week overtijd... Wat je wel zou kunnen doen is even je urine laten controleren of je geen blaasontsteking hebt. Die kan namelijk ook dat soort krampen veroorzaken.
Zijn inderdaad de laaste loodjes. Het is op het laast gewoon erg zwaar voor je lichaam dat gewicht, met name van onderen. Ik heb het nu al, bij mijn eerste dochter echter pas vanaf 41 weken.
Hier precies dezelfde klachten . En een beurse muts, alsof die gekneusd is. M'n beeb loopt ook 3wk voor op groei. Hopelijk echt de laatste loodjes. Beeb mag komen van mij!