Hallo Meiden, Ik ben op zoek naar Dirk de Draak muurstickers, wie kan mij daar bij helpen? en wie weet waar ik die kan kopen? Ik heb het hier ergens bij iemand gezien bij '' show je babykamer '' maar kan helaas niet meer zien van wie deze kamer was want die gene had ook muurtickers van Dirk de Draak. Dirk de Draak is zelf afkomstig van Prenatal Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft. Liefs Starry
Geen idee wie dit had, maar ik hou dit topic in de gaten. Wij hebben ook practisch alles van Dirk het Draakje en zijn nog op zoek naar iets voor op de muur. Ze zijn in ieder geval niet te krijgen bij de Prenatal.
Hoi Leonietje24 dat zou best wel eens kunnen, helaas is je album leeg dus kan ik het niet meer zien. Maar was ik zag op de foto's was 1 hele grote en wat kleinere op het bedje bij het voeteinde aan de andere kant van de muur waren letters geschreven/geverfd/geplakt.
Dat was Stef. http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... er_id=2097 Misschien kan je haar een pm sturen
Helaas ben ik niet zo handig daarin dus zelf schilderen word het helaas niet. Maar wel ontzettend leuk
jij wil wel heel erg graag je lijstjes verkopen heb al versschillende topics gelezen waar je je schilderijtjes aanbied
Heej... Wil hem best bij je komen tekenen hoor... je moet hem dan zelf "inverven"... weet alleen niet of je uberhaupt in de buurt woont...
Ik ga hem ook zelf maken, ben helemaal niet zo handig, maar volgens mij moet het goed komen als ik het met een projector op de muur zet en dan "overtrek".