Super mooi en goed plan. Mijn papa en broertje maken ook meubels van steigerhout, en als je ziet wat ze allemaal al gemaakt hebben... Je kunt echt alles maken, kan er zoveel kanten mee op! Tafels, kastjes, bedden, bloembakken, etc etc. Ga je het wel lakken? Ik heb hier alle meubels gelakt met van dat Glitsa (meubellak). Dat is gewoon kleurloos maar wel echt een goede bescherming. Zeker met 4 kids . Anders is het heel snel lelijk, als je het niet behandeld
Leuk gedaan! Ik zou gewoon foto's maken van de deze tafels en voor de grap eens op marktplaats zetten. Wordt er geboden dan kijk je je vriend lief aan of hij nog een nieuwe set wil maken.
wouw!!! ik heb ook zo handige man, alleen die van mij maakt helaas nooit wat af haha, dus dat schiet niet op!
In de was past het idd beter bij jullie andere meubels. Leuk hoor! Wij hebben helaas geen goed gereedschap, anders zou ik zelf veel meer 'knutselen'. Zonder goed gereedschap is dat een crime...
Handig zo'n man Die van mij heeft ook onze meubelen gemaakt van steigerhout. Een dressoir, salontafel, eettafel met bankje en loungeset buiten En daarna met speciale antiek greywash olie gelakt.
Ik vond de lichtere versie mooier, maar in de was past het idd beter bij de meubels. Heel erg mooi gedaan!
Ziet er erg leuk uit! Die donkere kleur staat ook erg mooi! Ook mijn interieur is helemaal van steigerhout. (white/grey wash) Mijn mannetje is namelijk ook erg goed in knutselen. Scheel toch weer he.
Nou, ik niet hoor, hier gaat het vaak gepaard met een hoop gevloek en getier , ik geniet meestal van het resultaat, haha @ TS: mooi zeg!