Mijn man kan ook echt alles! Heerlijk! En meestal is hij er ook snel mee, wat wel eens lastig is. Dan moet het opeens gebeuren! Waar ik niet zo goed tegen kan is dat anderen ook goed weten hoe handig hij is, en daar gebruik of misbruik van maken. Zo heeft hij laatst 4 hele dagen, van 7 tot 7 aan de auto van zijn zus gesleuteld, hele nieuwe motor erin, alles weer nieuw. En hij heeft er niets voor gezien. Geen cent, geen reep chocola, helemaal niets!! Nu begrijp ik dat het voor haar al een hele kostenpost is, een neiuwe motor. Maar ja, als hij naar de garage moest had ze er minstens 1000 euro meer aan moeten betalen.. Enige dankbaarheid zouw el op zijn plaats zijn. Verder ben ik superblij dat hij zo handig is En hij is ook nog schoon!!! Geen rontslingerende sokken en geen wc bril omhoog.. heerlijk!
Oe ik ben jaloers! Hier 1 met 2 linkerhanden! Heeft al moeite met een kastje vd Ikea gelukkig ben ik nog wel btje handig en schoonvader ook.. Man is echt a-technisch.. Computer kan ie veel mee, maar ik meer Hij heeft me een x moeten opbellen omdat ie niet dat hendeltje kon vinden in de auto om de motorkap mee open te doen.. ik ben hier altijd degene die de ruitenvloeistof bijvult, nieuwe elektronica installeert enz.. hij is ook onzeker, denkt altijd dat ie iets niet kan.. Ik probeer alles en als het echt niet gaat schakel ik hulp in hihi.. Leer ik t meest van!
tot voor kort wist ik zelfs niet waar dat zat. Ik was (en ben eigenlijk ) nog steeds van mening: brand er een lampie of begint er wat te tuuten, dan rij ik wel ff naar de garage. Nou gelukkig kan vriendlief heel veel zelf doen hehe
Mijn vriend is Bob de Bouwer 2 Hij houdt van bezig zijn en klussen en elk vrije moment besteed hij in de schuur om maar te rommelen of iets te doen. Hij zoekt altijd wel iets. Ach het houdt hem van de straat en ik vind het wel lekker rustig zo
Hier ook een hobbybob. Hij kan ALLES. Vloeren leggen, leidingen aanleggen, metselen, elektra ( hij is elektromonteur geweest, zit nu in de hoogspanning ), straten. Zo fijn!
En dat vind ik gewoon schandalig dat hij niet eens even een aardigheidje krijgt. Mijn vriend begint er dus niet meer aan hoor. Hij wilt best wat dingen doen maar hij is nu wel op het punt als onze buren (wat oudere mensen) wat aan hem vragen dat hij zegt dat hij het best wilt doen maar niet meer gratis. En ik vind het ronduit asociaal als iemand je zo goed helpt bv met klussen in je nieuwe huis dat je diegene op zijn minst een kratje bier of wat dan ook kan geven.
Mijn man kan alles. Heeft op de buitenkant na een hele opbouw gemaakt. Zelfs de trap heeft hij zelf uit planken gezaagt. Ramen plaatsen, keuken monteren, dakdekken alles kan die man van mij.
Ja hoor die van mij is ook heel handig alleen niet altijd even snel. Hier in huis heeft hij op de badkamer tegelen na alles zelf gedaan. Ook auto's repareren is iets wat hij goed kan dus weer een voordeel. Alleen mijn deadline om eind maart het huis eindelijk na 4 jaar in de verkoop te zetten gaat niet gehaald worden. Hij wil eerst de kozijnen aan de buitenkant schilderen en die 2 achter moeten nog worden gedaan. Maar goed heb nu wel even duidelijk gemaakt dat er nog een maand verlenging in zit en dat ik dan toch echt stappen ga nemen. We willen al heel lang weg en hij houd de boot af.