Bambino kinderstoel (Kruidvat) - is 't wat?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Eylem, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Deze week voor 40 euro bij de Kruidvat: de Bambino kinderstoel

Meegroeistoel (Meegroeistoel)

Ik vind 'm er mooi uitzien en de andere spullen die ik van Bambino heb (kleding, wipstoeltje, boxkleed etc) bevallen heel goed. We hebben nog geen kinderstoel en nu zit ik eraan te denken deze vast te kopen. Maar zo'n kinderstoel moet natuurlijk wel stevig en praktisch in gebruik zijn. Iemand die 'm al heeft, toevallig?

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik heb dezelfde stoel maar dan bij blokker vandaan.. ik heb hem op aanrade van een vriendin gekocht die heeft hem ook bij de kruidvat vandaan.. haar dochter is nu 6 en zit er nog steeds op wij kunnen er zelfs op zitten..

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind de bambino stoel in het begin wel erg groot, ze hebben er echt heel veel ruimte in, en weinig stevigheid.
    Heb zelf een stokke, maar mijn vriendin heeft een bambino.

5. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik vind hem erg fijn. Hij is stevig en zit goed. Je kunt er een hele tijd mee vooruit in elk geval.

6. MamaNoor

MamaNoor Actief lid

14 jun 2009
    425
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook. Vind hem ook een beetje groot als hij er net in kan. Heb ook een stoelverkleiner gehad, toen ging het wel.
    Maar verder een hele fijne stoel..

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij gebruiken deze stoel nog steeds. In het begin hadden we er een universele verkleiner in.
    De stoel is erg stevig en degelijk!

8. Inderdaad zeker in het begin een goede verkleiner nodig, want hij is, zoals anderen al zeiden, aardig groot/ruim. Hier is Jelle ondertussen 2,5 jaar, en die zit er nu gewoon op als op een gewone stoel, maar dan lekker wat hoger. Degelijke stoel, met z'n 17 kilo klimt meneer er nu zelf op en af, en dat kan ie allemaal hebben, degelijk ding. Ik zit er zelf ook nog wel eens even op als het zo uitkomt (en ik ben niet dun :p )
    Gemakkelijk in elkaar te zetten en te verstellen in hoogte indien nodig.

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Bedankt voor de reacties! Ik ga er sowieso een verkleiner bijkopen, heb al een hele leuke gezien :D. Meer reacties blijven welkom!

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Ik vind het niks, schoonouders hebben em maar meisje (nu bijna 2) zit er met verkleiner nog steeds niet goed in

11. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier ook een Bambino stoel. Inmiddels al 11 jaar oud (Mijn broertje heeft er zelf in gezeten) en nog steeds in goede staat.

12. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Mijn schoonouders hebben hem, prima ding!

13. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wij hebben hem en vinden het een prima stoel.

14. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    en vanaf welke leeftijd kunnen ze erin?

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.234
    7.280
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben 'm ook, maar eigenlijk pas sinds kort in gebruik. Toen Eva met ruim 6 maanden goed kon zitten hebben we de stoel ook even gebruikt, maar ze ging er veel te veel in hangen. Kon dus wel recht zitten, maar wilde ze niet ;). Stoel vind ik dus eigenlijk een beetje te groot voor zo'n kleintje, maar het zal ook wel per kind verschillen. Wij hebben toen de Ikea stoel gehaald (antilop heet ie geloof ik) en die is veel kleiner, daar zat ze veel beter in. Nu kan ze er zelf op en af klimmen en ik zit er ook wel eens op :)

16. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    wij hebben er gisteren 1 opgehaald, hij staan nu op zolder.
    we hadden trouwens de laatste in de winkel.

ik weet niet hoe snel ze bij jullie gaan maar ik zou niet te lang wachten.

17. kadootje

kadootje Actief lid

9 jan 2010
    471
    170
    43
    ik vind hem ook helemaal niks.....we hebben hem toen voor mijn ouders en schoonouders gekocht....
    zelf hebben we een stokke...

onze zoon is nu 2 jaar maar heeft er nog nooit fatsoenlijk in gezeten.....ik vind het een *&^*&^^&-stoel...hadden we hem maar nooit gekocht.....

de ikea stoel van 12 euries functioneert duizend maal beter!!!

18. MHMW

MHMW Niet meer actief

Helemaal niks, ik blijf bij een Stokke !

19. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik heb een Stokke.

Maar vanmiddag was ik met 2 tante's bij de kv en er stond een moeder bij de babyspullen. Mijn tante vroeg of zij ook zo'n stoel had. Die moeder vertelde toen dat iemand uit de familie hem had, maar dat het kindje zich ging afzetten tegen te tafelrand met zijn voeten en de stoel achterover viel!?

Voor schoonmoeder heb ik vandaag een stoeltje bij de Ikea gekocht... die voor 12,- leuk verjaardag cadeautje ;)

Deel Deze Pagina