Denk dat ik al weet wat er mis is... Hij bewaart mijn instellingen niet (gewicht etc)... Iemand een idee of ik contact op kan nemen met een klantenservice oid?
hahaha Maakt ook echt helemaaaaaal niet uit Ik ben tevreden met wat eraf is ....kan het er weer bijkomen als ik zwanger ben
Ik heb hem ook net ingevuld.. Mijn volgende ei komt binnen265 dagen? Nadat ik wat meer gegevens had ingevuld werd die cyclus wel wat korter, maar toch langer dan ik zelf dacht.. 45 dagen?!?! En dan heb ik alleen maar de gegevens van de laatste 3 maanden ingevuld.
Ik mag hopen dat het korter is/wordt! Haha! Jij bent ook al even bezig, zie ik. Gebruik je ovu testen? Ik wel, maar die hebben me ook nog niet echt geholpen ;(
Ik begin er mee in mijn volgende cyclus! Heb ze net binnen....je weet maar nooit! Duurt idd wel lang nu... Deze maand heb ik voor het eerst trouwens echte klachtjes! vooral vanavond zijn ze heel hevig.... Heb al een dag of 5 vreselijke pijn aan mijn (.)(.), en nu ben ik misselijk en heb ik verhoging (37,7gr). Maar ik hou mezelf steeds voor dat het door de hitte komt....en spierpijn in me (.)(.)! Ik zie het over 6 dgn wel......... welke ovutesten gebruik jij?