Ik heb van een collega wat oud speelgoed van zijn kinderen gekregen. Hele leuke spullen, o.a. van Vtech en Lamaze. Maar nu zit er een speeltje bij waar batterijen in moeten moeten, maar ik kan er niet achter komen wat dat ding zou moeten doen! Het is een soort zandloperachtige 'draairol' van Lamaze, met binnenin kleine balletjes die van de ene helft naar de andere stromen. Aan het middelste deel zitten allemaal kleine gekleurde koordjes. Nu is het sowieso al een leuk ding, door die stromende balletjes, maar ik ben nu toch wel heel benieuwd waarom er batterijen in moeten! Ik heb ze vervangen, maar niets! Zou kunnen dat ie gewoon kapot is of zo natuurlijk, maar wie weet dit? Ik had een muziekje verwacht of zo.
Is dat zo'n ding waar ze achteraan kunnen kruipen? Zoiets: Speelgoedparadijs.com - Lamaze - Kruipspeeltje met Caleidoscoop en Lachspiegel - Babyspeelgoed Die wij hebben zit namelijk een muziekje in (niet deze)
Daar lijkt ie wel op ja, maar toch net even anders. Ik kon m ook niet vinden op de site van Lamaze, maar ik vermoed dat dat dingetje toch al een jaar of 7 geleden is gekocht, dus wellicht een speeltje dat niet meer in de collectie zit. Dan ga ik er maar van uit dat het een muziekje was, en dat dat niet meer werkt. Maakt verder niet, het is nog steeds een leuk ding. Zonde van mn batterijen alleen