Afgelopen zaterdag kwam de verloskundige evn checken of de boel op gang was. Nou, niet dus. Maar ze gaf me een heel handige tip mee. Als je nou twijfelt of je nou wel of geen vruchtwater verliest doe dan een boterhamzakje in je onderbroek. Maak er een soort kommetje van en doe dat dus op de plek van je inlegkruisje. En als je het dan voelt lopen kun je kijken welke kleur het heeft en hoeveel het is, en aan de hand daar van zie je of het vruchtwater is en zo ja of het de goede kleur heeft of dat het gewoon vloeien is. Ik.vind deze tip wel erg handig Hopelijk kunnen jullie er ook wat mee
Lijkt me alleen niet zo lekker zitten, maar wel een handige tip Bij mij stroomde er zoveel vruchtwater in een grote golf uit toen ik op bed lag, dat het niet kon missen wat het was en wat voor kleur hihi
O wat een goede tip! ik ga dit zeker doen. zit altijd af te vragen of het nu afscheiding is of vruchtwater
haha, maar je ziet toch op je (ik neem aan witte??) inlegkruisje ook wel welke kleur het is? Of zeg ik dan iets heel doms? (mijn vliezen braken pas 5 min voor baby geboren was, een plens helder water haha)
Wat handig! Ik dacht zelf ook dat een inlegkruisje of witte onderbroek voldoende zou zijn. Is dat niet zo? Ik hoor graag van de anderen wat die doen.
Het was maar een tip, wat iemand ermee doet moet ie zelf weten Heb het zelf effe getest enne......zo'n zakje gaat plakken na 5 minuten hahahaha