1ste verjaardag

Discussion in 'Baby en dreumes' started by hugbear, May 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hugbear

hugbear Actief lid

Sep 26, 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Hoi allemaal,

Vraagje, onze zoon wordt binnenkort 1!

Wie hebben jullie allemaal uitgenodigd? Onze familie komt natuurlijk allemaal, maar hebben jullie ook jullie eigen vrienden uitgenodigd?

Alvast bedankt.

Groetjes hugbear

2. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

Mar 12, 2010
    1,003
    0
    0
    Waterland
    er zijn hier al wat topics over, ik zou ff zoeken op het forum..;)

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij hadden wel vrienden uitgenodigt, maar alleen degene die Robyn ook wel regelmatig ziet. 3 vriendinnen van mij heb ik niet uitgenodigd omdat Robyn die ook eigenlijk nooit ziet.

4. hugbear

hugbear Actief lid

Sep 26, 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Bedankt.

Ja ik zit daarom ook te twijfelen. een paar vrienden zien hem wel, maar er zijn er een paar en die zien hem bijna nooit.

Vandaar mijn dilemma :D

5. tulip

tulip Niet meer actief

bij ons was het eigenlijk makkelijk, wij hebben alleen vrienden met kinderen. 3 zijn er een jaartje ouder dan ons meisje en 1 tje is een half jaartje jonger. Wij gaan dus allemaal naar elkaars verjaardagen en zo ook bij de kindjes. Had ik vrienden zonder kindjes gehad, had ik hen toch wel gevraagd hoor. Als het vrienden van jou zijn, zijn ze toch ook wel betrokken bij het wel en wee van je kindjes.

6. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Op de eerste verjaardag van mijn meisje zitten wij waarschijnlijk ergens aan het strand in Servie of Kroatische! Heerlijk met z'n drietjes! :D

Maar goed, als we terug komen gaan we het alsnog vieren hoor.
    Ik denk familie en goede vrienden, het moet wel leuk blijven ook voor ons meisje.
    Vorige jaar waren we bij vrienden op de 1e verjaardag van hun zoontje. Nou vreselijk! Mensen moesten buiten staan omdat het zo vol was! Dat wil ik dus absoluut niet!

Share This Page