Vanaf 30 juli tm 19 augustus ga ik op vakantie naar Costa del patio trasero/ De achtertuin. Wie gaat er ook naar deze kust? En wat gaan jullie doen? Ik vind het niet erg om thuis te blijven, ik woon in de Bollenstreek, strand is niet op loopafstand wel binnen een half uur per OV of auto. Vakantie is voor mij dat er geen wekker afgaat en dat ik niet voor mijn werk in een Albert-Heijn ben Heeft er iemand nog leuke ideeën die niet veel geld kosten? Mag van alles zijn, uitjes, gerechten enz. Ik had zelf bedacht om: Een Allerhande box uit te proberen, tijdens de vakantie tijd zat om rustig te kokerellen Naar een openlucht zwembad te gaan Kinderboeken museum in Den Haag Naar het museum van de 20-ste eeuw in Hoorn , daar hebben ze een tentoonsteling over Buurman & Buurman, dochter vindt die geweldig Strand, receatieplas, MonkeyTown ook allemaal in de buurt.
lekker de picknickmand mee op de fiets,en dan ergens gezellig picknicken met allemaal lekkere dingetjes zoals lekkere broodjes,salades die apart meenemen in koeltas en ter plaatse smeren,lekkere fruitsalade,pastasalade,lekker koekje of snoepje mee,en onderweg ergens gezellig een ijsje eten.