Hoi dames, mijn dochter word 11 mei 1 jaar op die dag is ook mijn vriend ( haar papa) jarig. Hartstikke leuk natuurlijk 2 verjaardagen. maar ik zit met een probleem, ik heb geen inspiratie meer en weet dus neit wat ik voor beide moet kopen! Vriendlief heeft vorige maand al een tv gekregen van mij die eigk voor zijn verjaardag bedoelt is, maar ik ben dan weer zo dat ik op zijn verjaardag zelf ook nog iets wil geven. en mijn dochter heeft ook al heel veel speelgoed maar wat is nou voor 1 jaar een cadeau waar ze echt wat aan heeft ( meerdere cadeau's heb 200 euro om voor haar te besteden ). En uitnodigingen? wat is leuk? Tips? en dan nog tot slot, mijn familie komt over uit limburg dus die blijven tot savonds kleine gaat overdag gewoon na bed als ze moe is. wat is nou leuk voor n taart en om op tafel te zetten? Graag tips ;D Zou ik heel fijn vinden! Alvast bedankt meiden!
Toen onze dochter jarig was heb ik zo'n taartbodem gekocht, volgedaan met slagroon en allemaal fruit erop; kon zij lekker met de handen eten (heeft ze niet veel gedaan, maar wel leuke foto's) Voor t bezoek gewoon wat taart gebakken (appel / kwarktaart, enz) Mijn dochter vond de boerderij van Little People erg leuk; die kreeg ze van ons. Meer niet; ik geef nooit zo gek veel uit aan de verjaardagen; ze hebben al genoeg.
Qua cadeautjes: Ik zou voor één groot iets gaan (bv. een driewieler of een loopfiets of iets voor in de tuin om mee te spelen ofzo). Ik zou niet al te veel geven, zo'n dag is al druk genoeg en ze krijgt al genoeg. Kun je beter over een paar maanden nog eens wat geven als je cadeau geen 200 euro heeft gekost en je dat per se uit wilt geven. Qua uitnodigingen: Ik vind een fotokaart altijd erg leuk. Zeker bij de eerste verjaardag, met een foto van pas na de geboorte en een foto van nu of met van iedere maand een foto. Qua taart: Ik had voor de verjaardag van J. een taart van marsepein besteld, met een meppertje (een klein taartje) in dezelfde stijl voor haar zelf erbij. Kun je net zo laten maken als je wilt, bv. met een boek- of tv-figuur waar je dochter fan van is. J. heeft er geen hap van gegeten, maar het zag er wel mooi uit. Qua op tafel zetten: Wat bedoel je precies? Hapjes, eten, ...?
Voor het bezoek kwarktaart voor de kinderen soesjes. Overigens had mijn dochter liever een gewoon biscuitje verder als andere verjaardagen, kids merken er nauwelijks iets van verder.