Zijn jullie kindjes ziek geweest van de BMR vaccinatie? Hoeveel dagen na de vaccinatie is hij/zij ziek geworden en hoe lang had hij/zij er last van? Ze zeggen dat ze na 5 a 12 dagen last kunnen krijgen.
Ik had me al op allerlei verschrikkelijke dingen voorbereid en een behoorlijk ziek kindje. Maar we hadden geluk: er gebeurde niets
Hier ook geen reactie! Moet wel zeggen dat Lucas eigenlijk nooit echt reageerde op zijn prikjes, alleen na de 1e heeft ie wat meer geslapen, maar dat is nooit erg natuurlijk
Na 10 dagen kreeg ons meisje helaas hoge koorts en was ze heel zielig. Na 2 dagen was ze alweer een stuk beter. Ze is ook enkele dagen hiervoor en hierna erg hangerig geweest. De prikjes zijn nu ruim 2 weken geleden en nu is ze weer helemaal de oude gelukkig
Quinn is na iedere prik ziek geweest, weet nog van de BMR goed ziek ook. Weet niet meer precies na hoeveel dagen en hoelang
Lisa heeft ze maandag gehad, er werd me gezegd dat ze na 1 week 2-3 dagen er ziek van kan zijn..... niet te hopen.... zie de bui al hangen, mama bevallen kleine meid ziek..... we hopen maar dat ze er niet op zal reageren.
hier precies 12 dagen na de prik! uitslag en hoge koorts maar meneer had verders nergens last van het was dat ik de uitslag zag en dat hij warm aanvoelde maar hij gaf geen kik!
Hier ook helemaal geen reactie. Terwijl hij na de DKTP toch steeds wel een dag hangerig en licht koortsig was..
hier alleen een heel klein beetje verhoging. Maar daar ben ik alleen maar achter gekomen omdat ze die prikken had gehad en ik het in de gaten wilde houden dus heb ik elke dag na een week even haar temp opgenomen. Maar verder heeft ze zelf nergens last van gehad.
Hier na ongeveer 7 dagen al wat jengelig en na 10 dagene cht hoge koorts en duidelijk niet lekker, dat 2 dagen en zo ineens kwam hij gistermorgen uit bed en voelde zich weer prima, behalve dat hij wat hangeriger is, maar koorts is weer weg en we hebben geen vlekjes gezien.