BMR vaccinatie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wennepen, 22 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Zijn jullie kindjes ziek geweest van de BMR vaccinatie? Hoeveel dagen na de vaccinatie is hij/zij ziek geworden en hoe lang had hij/zij er last van?
    Ze zeggen dat ze na 5 a 12 dagen last kunnen krijgen.

2. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik had me al op allerlei verschrikkelijke dingen voorbereid en een behoorlijk ziek kindje. Maar we hadden geluk: er gebeurde niets :)

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier ook geen reactie! Moet wel zeggen dat Lucas eigenlijk nooit echt reageerde op zijn prikjes, alleen na de 1e heeft ie wat meer geslapen, maar dat is nooit erg natuurlijk :D

4. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Helemaal niks. ;)

5. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Na 10 dagen kreeg ons meisje helaas hoge koorts en was ze heel zielig. Na 2 dagen was ze alweer een stuk beter. Ze is ook enkele dagen hiervoor en hierna erg hangerig geweest. De prikjes zijn nu ruim 2 weken geleden en nu is ze weer helemaal de oude gelukkig :)

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn is na iedere prik ziek geweest, weet nog van de BMR goed ziek ook. Weet niet meer precies na hoeveel dagen en hoelang

7. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Lisa heeft ze maandag gehad, er werd me gezegd dat ze na 1 week 2-3 dagen er ziek van kan zijn..... niet te hopen.... zie de bui al hangen, mama bevallen kleine meid ziek..... we hopen maar dat ze er niet op zal reageren.

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hier precies 12 dagen na de prik! uitslag en hoge koorts maar meneer had verders nergens last van het was dat ik de uitslag zag en dat hij warm aanvoelde maar hij gaf geen kik!

9. Maia

Maia Niet meer actief

hier helemaal geen last gehad.

10. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier ook helemaal geen reactie.
    Terwijl hij na de DKTP toch steeds wel een dag hangerig en licht koortsig was..

11. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier alleen een heel klein beetje verhoging. Maar daar ben ik alleen maar achter gekomen omdat ze die prikken had gehad en ik het in de gaten wilde houden dus heb ik elke dag na een week even haar temp opgenomen. Maar verder heeft ze zelf nergens last van gehad.

12. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.663
    1.426
    113
    Hier na ongeveer 7 dagen al wat jengelig en na 10 dagene cht hoge koorts en duidelijk niet lekker, dat 2 dagen en zo ineens kwam hij gistermorgen uit bed en voelde zich weer prima, behalve dat hij wat hangeriger is, maar koorts is weer weg en we hebben geen vlekjes gezien.

13. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.210
    1.269
    113
    Centrum Belgiƫ
    Dag 11 wat koorts, maar voor de rest nergens last van. Was ook niet hangerig of zo...

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ties heeft nergens last van gehad.

Deel Deze Pagina