nou ik moet de buren toch al niet maar nu ben ik echt razend. vannacht was nando erg huilerig en ja dat hebben babys wel is. niks aan te doen. troosten wat drinken en hub laat maar in slaap huilen. tenminste dat dacht ik. die buren klagen ook altijd als we een keer een feestje geven (3x per jaar met verjaardag en lichten altijd iedereen netjes in met een briefje) hun hebben minimaal 2x per weer een feestje met echt zware ^%$#%^& muziek zoals country etc en voor de rest nog heel wat repetities want ze neemt zelf cd's op en klachen doe ik nooit ook al duurt het soms tot 3 uur in de nacht en ik dus met een huilende dochter zit die smeekt of de muziek uitmag. denk maar niet dat ik nog zo aardig ga doen. de eerst volgende feest bij hun blijf ik ze stolken tot de muziek uitgaat. na 10 uur uit of anders mag de politie het oplossen. ben echt razend welke idioot gaat er nu midden in de nacht bij de buren aanbellen of ze hun kind willen stil houden wat huilt je moet je maar ergens aan storen he. wat denken ze nou dat ik hem vol plak met ducktape. heb echt ruzzie staan maken hier vannacht. wat denken ze wel niet dat ik midden in de nacht beneden op de bank ga zitten spelen met me kind. hij moet gewoon slapen snachts en daar mee uit ze heeft zelf nooit kinderen kunnen krijgen en denk dat ze me dat kwalijk neemt ofzo. sorry hoor moest het ff kwijt
jesus wat n raar mens indd !! midden in de nacht.. indd alsof je je kindje zo ff kan zeggen .. ''je moet stil zijn want de buurvrouw wil slapen '' stom mens indd ... succes er mee , indd lekker stalken zou ik ook doen t eerstvolgende feest
Jeetje wat een dom schaap zeg!! Alsof er een aan/uit knopje op je kind zit..Je kan je ook erg aanstellen hoor..En zelf wel muziek tot in de nacht aan hebben..Nou ik had dit niet mee moeten maken hoor..En idd als hun een feestje geven doe je ook hetzelfde bij hun of de politie bellen..Tjah ze maken het er zelf na dan.. succes!
Verschikkelijk he zulke buren, ik kan er helaas over mee praten Al is mijn buurman alleen niet zo stoer om naatr ons toe te komen die gaat gewoon staan stampen boven het kamertje van Quinn, gevolg nog harder huilen dus.
Inderdaad balen zeg wat zei je ik duw er wel een kussen op. Een kind wat je 's nachts hoor huilen krijg je niet stil, want dat heb je allang geprobeerd. Hebben ze zelf geen kinderen??? Ik zou proberen er lak aan te hebben en zelf gewoon aardig te blijven.
kunnen geen kinderen krijgen zei ze al... daarom zal ze ook wel extra gefustreerd zijn * is natuurlijk geen rede om zo te doen he !!
tsss..net of jij daar wat aan kan doen.. stelletje gekken heb je wel gelijk gezegd dat ze niet snachts moeten aanbellen?
Tsjee, wat een doos.. Alsof je je kind op commando stil kunt krijgen.. Dan had je dat toch wel gedaan lijkt me.. Of was je je kind aan het knijpen om de buren te plagen
zelf ook een stel van die achterlijke buren, vechten elkaar de keet uit, we worden regelmatig snacht wakker van hun geruzie, en dan die klote rolluiken die smorgens om 6 uur met geweld open worden getrokken... nooit iets van gezegd, totdat onze dochter op de trampoline aan het springen was, en hij kwam vragen of het wat zachter kon smiddags om 16.30 achterlijk randdebiel ik heb hem heel wijselijk aangewezen langs welke weg hij weer kon vertrekken tja sommige mensen...
Doet me een beetje denk aan die reclame... sssstt de buren. Wat een raar mens!!! Alsof jullie het leuk vinden dat de kleine midden in de nacht huilt. Ooooh ik zou ook niet voor mezelf in staan als ze aan de deur zouden komen voor zoiets.
Haha idd baf deur dicht voor haar neus en had ook nog gezegd weltrusten verder Heb mijn buren nog nooit gehoord met klachen. mijn buurvrouw zei laatst al "ik hoor jou zoon nooit 's nachts" Ik zei nee hij huildt gelukkig zelden 's nachts alleen als hij ziek is dan huildt hij. Mijn buren zijn vrij jong en hebben ook wel eens feest, maar geven dit altijd keurig vantevoren aan dan kan ik er rekening mee houden mbt mijn zoon. Maar zoals jou buren reageren vind ik echt erg! (zegt genoeg over deze lui) Ik zou idd ook lekker gaan klagen als zij weer lawaai gaan maken, of zelf extra veel kabaal gaan maken
Wil je mij even vertellen waar het aan/uit knopje zit? Maar serieus dit is toch niet te geloven!!!!!! Het is natuurlijk erg spijtig dat ze geen kinderen kan krijgen, maar daar kun jij niets aan doen! Volgende keer de deur HEEL HARD dicht gooien voor dr neus!!
ze heeft me heel de dag vuil aangekeken, net alsof ik het leuk vind om al 2 nachten niet te slapen. gelukkig komt het niet vaak voor maar hij is nu voor het eerst erg verkouden en ja mannen kunnen nu eenmaal niet tegen een koudje dus huilen huilen en nog meer huilen. ben echt in staat om flink de muziek aan te zetten bijvoorbeeld k3 en lekker hard mee te zingen ( en ikkan dus voor geen meter zingen) .