Hoi meiden, Ik zou graag een foam puzzelmat voor onze dochter willen bestellen, alleen kan ik ze online bij bol.com of Bart Smit niet vinden. Jullie wel misschien of hebben ze die matten daar niet altijd?
En let vooral goed op de kwaliteit en of je baby/peuter ergens graag aan knabbelt Persoonlijk vind ik ze levensgevaarlijk, hele hoeken waren eraf gegeten door m'n zoontje van net een jaar .
Ja, dat moet je wel echt in de gaten houden.. hier ook een zoontje dat er graag zijn tanden in zet. Dus wij hebben vanaf begin af aan duidelijk gemaakt dat bijten in de mat niet mocht.. (staat er heel onvriendelijk )
Ik heb 'm online gekocht via de site van Intertoys. Ik heb wel de zoekfunctie gebruikt, want kon 'm in eerste instantie ook niet vinden
Meiden, bedankt voor jullie reacties! Wil binnenkort (als ik weer beter ben ) toch naar de stad. Ga dan meteen ff bij Blokker of Bart Smit en Intertoys kijken. Mamapeetje, bedankt voor je waarschuwing, zal er zeker op letten dat ze er niks van opeet!
WAT! Hier nog niet gebeurt, mijn zoontje vindt het ook helemaal niet interessant haha. Alleen als de stukken los liggen op een stapel ofzo, dan gaat hij erop kluiven en dat wil ik niet. Dus gewoon als mat neergelegd en hij kijkt er niet naar om en zit e rook niet op, zit liever op zijn 2 speelkleden die ernaast liggen. Ik had m trouwens van blokker.