mijn meisje doet altijd dr handjes op dr oortjes als ze moe is.. zijn er meer die dit herkennen? het kan geen oorontsteking zijn toch? ze doet het echt alleen als ze moe is en ze is niet extra hangerig of huilerig en heeft ook geen koorts.
Mijn zoontje doet het ook als hij moe is, krabben achter zijn oren. Ook op zijn voorhoofd trouwens. Maar het kan ook een teken zijn dat hij niet lekker is schijnt. dus altijd even checken of hij lekker in zijn velletje zit...
heeft finn ook, als hij moe is, gaat zn duimpje in zn mond, en begint ie met zn andere handje aan zn oor te friemelen!
hier doet Emma het ook weleens. Als Emma tandjes krijgt en eet dan doet ze het ook weleens het kan oorontsteking zijn. Heeft hij ook koorts? Lijkt het erop dat hij pijn heeft?
Ja hoor, hier ook een die aan haar oortje zit als ze moe is. De duim in haar mond en de andere hand aan het oortje friemelen. Vind het zo schattig.
Hehe, onze dochter doet dat ook sinds twee weken ongeveer. Naar mijn idee zit ze lekker in haar vel, ze eet goed, maar papa is erg bezorgt dus voor hem morgen naar de huisarts Hoezo vaders zijn vaak minder bezorgt dan moeders hihi
dat is logisch... als kindjes moe worden wordt er een stofje aangemaakt en dat stofje wordt bij het oortje aangemaakt... schattig he!
Ja, heel herkenbaar! Ik deed het eerder ook.......Eerlijk gezegd; ik ben een getrouwde vrouw van 37 en doe het nog steeds als ik moe wordt..
Mijn dochter zit alleen aan d'r oren als ze oorontsteking heeft. Maar als ze oorontsteking heeft wil ze ook niet meer plat op d'r rug liggen. Maar oorontsteking kan er wel zijn, zonder dat ze er wat van merkt. Maar op een gegeven moment worden ze wel ziek (en dan uiteraard altijd 's nacht ) Als mijn dochter moe is, gaat ze altijd achter in haar nekje krabben.
hmm, heb niet echt het idee dat ze niet lekker in haar vel zit.. ze eet en drinkt goed en is nog steeds super vrolijk.. maar ze doet het ook al een heel tijdje.. als het oorontsteking was had ik het toch al moeten merken?
hier ook, eerst gaat hij aan zijn oortjes friemelen en dan gaan de handjes in zijn oogje wrijven, ik vind het er zo schattig uitzien altijd.
yup hier ook. als hij moe is gaat ie aan zn oortjes friemelen of legt hij gewoon een handje op zijn oortje. ook als ik hem dan in bed heb gelegd. zoo lief!
Oortjes friemelen is ook bekend dat dat een teken van moeheid is. Als je kleine verder nergens last van heeft zou ik me geen zorgen maken. En je zegt eigenlijk zelf al, dat ze dat doet als ze moe wordt. Onze meid friemelt niet aan haar oren maar gaat er echt met haar vingers inzitten (zo van, ik hoor je lekker toch niet ), dit is haar teken van moe zijn.
Ik zal eens opletten want Martijn zit ook aan z'n oren maar dan niet friemelen maar z'n handen legt hij dan met de vlakke hand op z'n oren,ook zo van ik hoor je niet. Maar wanneer hij dat precies doet weet ik eigenlijk niet.
Zoë krabt/trekt ook aan haar oortjes. Maar ook krabt ze op haar hoofdje. Ze heeft ook last van berg/eczeem maar op dit moment heb ik dat redelijk onder controle. Toch blijft ze overhaar hoofdje krabben, soms met haar toetie-doekje in haar handje. Meer die dit ook doen behalve oortjes?
Yep, hier ook hetzelfde. Op haar hoofdje krabben, aan haar oor trekken en haar duim in dr mond. Dan weet je dat ze moe is! Soms leg ik haar in bed en als ze wakker is dan heeft ze zichzelf gewoon opengekrabt! Doet ze echt alleen in bed.