Wie heeft er ervaring met de Kiddyboo 360 graden antilekbeker? Heb hem besteld en een paar vriendinnen zijn er lyrisch over! Wat is jullie ervaring?
Schijnt het helemaal te zijn omdat ze leren om uit een gewone beker te drinken zonder dat het een knoelboel wordt. maarja werkt het echt
Bestaat wel uit een hoop delen he?! Hoop afwassen dus. Maar klinkt erg ideaal. Zijn ze alleen online verkrijgbaar?
Het lijkt mij ook wel wat! Hier een linkje: Kiddyboo Anti Knoeibeker | Baby Product van het Jaar Weet iemand ook waar je de beker in de winkel kunt kopen? Vind het met verzendkosten wel aardig duur worden.
Bij babyplanet hebben ze hem gewoon in de winkel hoor. Vanaf welke leeftijd is hij eigenlijk want daar heb ik niet opgelet toen ik hem zag.
ik heb hem ook, maar isabella snapt er niks van.. Zit maar te bijten op dat ding. Maar als ik de antilek eruit haal, vind ik het wel een handige beker (maar geen 10 euro waard)
Het is een anti KNOEI beker en geen anti lek beker. Dus als ze er mee schudden dan spatten de druppels wel gewoon in het rond.
Denk zal het even melden. Haha! Tijdje geleden kwamen ze nieuw binnen en ik uit proberen natuurlijk. Dus ik denk ik doe iets fout want het water druppeld er gewoon uit. Ik bellen naar de fabrikant (Belgische fabrikant) Zegt zei: Allee da is een anti knoei beker en geen anti lek. Eh ok!!! Haha!
Ja dan weet ik dat inderdaad, dan kan hij er gewoon mooi mee oefenen en gebruiken ze antilek beker dan nog wel gewoon standaard
Idd ik dacht ook hey dat is handig leren drinken uit een beker, aangezien mijn zoontje die standaard op de kop houdt ! Schijn bedriegt want ook deze houdt hij op de kop en dan knoeit die alsnog hahaha