handjes bij oortjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door caroline16, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Nou inderdaad! Dat doet Zoë ook! Als oplossing deed ik sokjes om haar handen, maar ze heeft nu door hoe die weer uitmoeten dus dat heeft geen zin meer... Maar vind het er zo sneu uit zien, al die krasjes op d'r koppie! ;)

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    L. doet het ook :D
    zo schattig haha.. zodra hij dat doet is het echt tijd om naar bed te gaan.. :D

3. mamalinny

mamalinny Actief lid

3 jan 2010
    142
    0
    0
    Woudenberg
    Wat grappig! Lorelie krabt ook altijd op haar hoofdje en aan haar oren en doet haar handen voor haar gezicht. Dit doet ze altijd als ze moe is, maar ook als de omgeving te druk is. Dan lijkt het net of ze zich wilt afschermen voor alle prikkels.
    Eerst maakte ik mij ook zorgen over dat krabben op haar hoofdje, ik was dan bang dat ze hoofdpijn had ofzo...

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    L. greep altijd naar haar oorlel als ze moe was, en sinds 1,5 mnd steekt ze gewoon haar vinger in haar oor! Te schattig. Ik temp haar af en toe maar geen koorts, en ik mag ook gewoon aan haar oren zitten, dus het zal wel geen ontsteking zijn.

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    mijn zoontje die wilt dan het liefst een knuffel zodat die die tegen zijn neus aan kan houden dan is teken hier dat die moe is:D

6. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ja hier ook... zooo lief!

7. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Mijn zoontje zit ook vaak aan zijn oortjes. Ook als hij niet moe is. Hij vind het gewoon lekker.
    Beetje spelen en een beetje oren flappen en friemelen.
    Soms huilt hij in bed en als ik dan naar hem toe ga en ik friemel aan zijn oorlelletje dan wordt hij helemaal rustig.

8. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Hier ook, zelfs met vingers in haar oortjes.
    Als je twijfelt gewoon ff naar de huisarts.
    Onze meid deed het al, maar toen ze een keer koorts deed dacht ik toch maar ff laten nakijken. Niks aan de hand, dus gewoon een teken van moe zijn.
    En idd het is zo schattig

Deel Deze Pagina