Mijn zoon is nu 13 weken oud, maar hij is zich absoluut nog niet bewust van zijn handjes of voetjes. Ik vroeg me af of hij hier dan laat mee is? Hoe is dit bij anderen?
Handjes begon mijn dochter rond 11-12 weken te ontdekken, voetjes heeft ze nog niet ontdekt. Maar maak je niet druk, dat komt wel!
Het ene kindje ligt uiterst geiinteresseerd op de rug met de handjes in de lucht. Ons zoontje deed dat toen ook niet. Hij stak steeds zn wijsvingertje uit en trok ze weer in. Het komt echt wel hoor!
Handjes met 10 weken en ligt ze nu voortdurend te bekijken en op te sabbelen voetjes vanaf 12w maar met hulp.. Als ik ze aan haar laat zien, vindt ze ze geweldig maar ze snapt nog niet waar ze vandaan komen
Met haar handjes is ze nu volop bezig (nu twaalf weken). Haar voetjes ziet ze af en toe in bad sinds vorige week, dobberen daar van die gekke dingen aan de andere kant, dat is toch wel fascinerend!
Hier een die rond tien weken interesse heeft in dr handjes voetjes nog niet maar dat komt vaak wat later. Van zoontje weet ik het echt niet meer.
Hier is ze vanaf dinsdag erg met haar handjes bezig, haar knuffel vasthouden en in de mond doen, voetjes zat ze laadt beetje naar te kijken maar niet dat ze wat deed. Ze is 10 weken
Hier ergens tussen de 3 en 4 maanden volgens mij, de voetjes veel later. Is wel leuk om te zien als ze het ontdekken en ze ontdekken het 3 keer. Bolleke is nu toch weer heel veel met zijn handjes bezig
Ik weet niet meer wanneer Stefan zijn handjes ondekte, maar z'n voetjes heeft ie vorige week (6,5 mnd) net ontdekt.
Zijn voetjes zijn nog onbekend, maar hij probeert al ongeveer 3 weken lang beide vuistjes tegelijkertijd in zijn mond te proppen terwijl hij zijn speen nog in zijn mond heeft...
Nou, ik heb het hier niet echt duidelijk gezien, Lizzy lag niet echt naar d'r handen of voeten te kijken...
Hier ook niet duidelijk hoor. Voeten iig niet en handen.... Tja ze stopt ze in haar mond. Maar ze heeft ook vaak een speeltje of iets vast. Ik weet dan niet of ze naar haar hand kijkt of het speeltje. Het is in ieder geval niet overduidelijk.