Hoi allemaal, Ik heb een hele gezellige dame die niet zo heel snel is met alles. Dat maakt me niet zo heel veel uit. Ze is blij en leert toch elke dag bij. Ik zou het alleen zo fijn vinden als ze zo ondertussen eens zou gaan zitten (ze is nu bijna 11 maanden). Met dit lekkere weer zou ik haar zo graag op de fiets meenemen. Zoey kan met steun prima zitten. Ze zit prachtig rechtop, maar zodra ik haar loslaat laat ze zichzelf met haar bovenlichaam zo voorover vallen dat ze in kruiphouding komt en als een speer kruipt ze weg. Hmm, zo gaat ze het natuurlijk nooit leren. Iemand tips? Liefs, Banjabes
ik heb n kinderstoel waar je de rugleuning liggende kan maken misschien is dat een optie?? dan moet ze wel zitten namelijk maar anders gewoon laten gaan komt vanzelf wel!
Waarom die haast? Het is helemaal niet abnormaal dat ze nog niet kan zitten. Ja, het is wel handiger, maar pas op dat je niks forceert en te vroeg doet om te voorkomen dat ze ergens last van krijgt...
herkenbaar.. Mijn jochie wilde ook niet zitten. Hij kon het wel, maar had veel andere dingen te doen. Dus binnen een paar tellen was hij al uit zit vandaan. Hij wilde het liefst op zijn buik liggen spelen of kruipen. Ik ben destijds even bij het CB naar binnen gelopen, daar hebben we mijn jochie neergezet (op tafel, en even speeltje voorhouden om hem zittend te houden) en gaf de verpleegkundige een duwtje. Mijn jochie veerde wel netjes terug, dus kregen we een oke voor de fiets. Hij is uiteindelijk met 13 maanden pas zelf gaan zitten. Toen begon hij meer interesse te krijgen voor dingen waar je voor moet zitten (blokkendoos, boekjes, stapeldingen)