bahhhhhh

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sila24, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik had vandaag mijn broertje en zijn vriendin op visite.
    Er lag gebak op tafel met slagroom. En wat doet schoonzus ze pakt wat slagroom met haar handen die ze niet gewassen heeft met lange nagels en stopt in mondje van mijn zoon. Ik stond echt zo:$ ik zei meteen hey joh hij mag geen slagroom , zegt ze oh mag vast nog een keer en hup nog een keer in zijn mondje !! Ik ben eigenlijk erg kwaad maar ik kon ook niet boos reageren want ik ben nog niet zo close met haar.

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik krijg er nog de rillingen van gatverrrrrrrrrrrrrrr wie weet waar ze overal aan heeft gezeten met haar handen

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nou ik zou het ook niet op prijs stellen hoor !! zou der wel wat van zeggen , als ik zou liever hebben dat je dat niet meer doet ! brr eng mens

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja ik zei op felle manier nee hij mag geen slagroom! ik dacht dat ze het begreep maar toen zei ze ok nog laatste keer dan ! ik stond echt zo:$:$:$:$:$ en ik zat mezelf van binnen helemaal op te vreten!! want ik wil sowieso niet dat hij slagroom krijgt en sowieso met haar vieze handen gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hoe kan ik het de volgende x duidelijk maken? als ik weer in zo'n situatie kom?

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

na ok laatste keer stopte ze gauw nog wat in zijn mondje voordat ik uberhaupt nog wat kon zeggen

7. peekaboo

:$:$ nou zou der wel wat van zeggen tegen je broer dan ! vind het maar eng en vooral heeel vies bah bah bah ! het is jou kindje meid je hebt het recht om boos te zijn ! jij beslist wat wel en niet mag vind het wel sneu dat ze gewoon zo reageerd , ok nog een laatste keer ! dat is niet bepaald respectvol tegen over jou opvoeding en principes .

8. peekaboo

ik zou gewoon zeggen , ik wil niet dat ie iets krijgt van dit , en als ik het wel wil zal ik hem het wel met een lepeltje geven zodat ie dat gewoon word , met de handen eten vind ik persoonlijk niet kunnen

zoiets ??

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

pff weet ik niet want ik voer mijn zoontje zelf soms wat brood met mijn handen maar ik was sowieso AlTIJD mijn handen! zelfs ik als moeder doe dat nooit zonder handen te wassen ben veelste bang dat ie bacterieen krijgt ofzo ( ik heb een beetje smetvrees) . Maar zoiets zou ik dus kunnen zeggen! Maar ik wil sowieso niet dat ie slagroom krijgt zit veel suiker in dat wil ik niet dt ie daar al aan went!

10. peekaboo

nou ik snap je hoor en heu er is een groot verschil tussen een boterham met de hand voeren of slagroom , slagroom is nat , boterhammen droog snap je wat ik bedoel ? en het is behoorlijk vies als een vreemde in de mond van je kind zit moeten ze hier ook niet doen hoor ! gewoon op je strepen staan , nee is nee en jij hebt daar de beslissingen in en niet je schoonzus

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

pak een handje slagroom en douw het in haar guicheltje?:D

12. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Stel nou dat je kind melk allergie had gehad?? Ze kan toch niet zomaar iets in mond van jou kind stoppen dat vraag je toch? En je gaat het zeker niet met je vingers doen. De 1e keer ok kan gebeuren maar dat ze het daarna tegen jou wil toch nog een keer deed! Ik zou echt boos zijn geworden, wie denkt ze wel dat ze is!

13. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik zou gewoon even duidelijk aangeven dat je daar niet van gediend bent.

En je verder niet druk maken, nu is het misschien een vieze vinger. Als ze ouder zijn stoppen ze veel viezere dingen in hun mond. Je kan je heel boos maken maar het is al gebeurd, gewoon even aangegeven dat je dit niet wilt hebben

14. mamatien

mamatien Niet meer actief

Ik snap dat je het niet leuk vind, ik zou het ook echt niet cool vinden als dit bij mijn dochter gedaan zou worden, maar ik zou me er niet zo druk om maken.. Het is maar een vinger.. Je kind zal komende jaren nog veel meer vieze dingen in zijn mond doen..

Ik denk dat ik, als ik jou was, als ze het nog een x doet er wat van zou zeggen en dan zoiets dat je niet wil dat andere met hun vingers in zijn mond gaan en dat hij op die leeftijd nog helemaakl geen slagroom mag oid.

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jaa precies dat bedoel ik juist! jij omschrijft heel goed wat ik bedoel, ik vind het zoo viessssss. Volgende keer ga ik gewoon boos worden als ze weer zoiets doet!!!!!! Of als iemand anders zoiets doet!

16. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hey dames bedankt nou weet ik dat ik me niet aanstel oid.
    Ik vind ook niet normaal! volgende x ga ik uit mijn plaat! als ze weer zoiets doet!!!!!!!!!

17. Sila24

Sila24 Niet meer actief

hahaha:D:D

18. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ik had echt HEEL boos geworden. Mensen moeten van mijn kindje afblijven!

En ik zou er ook met je broertje over praten om dit te voorkomen in de toekomst, aangezien je zelf niet zo close bent met haar.

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Waarom zou je niets zeggen omdat je niet close bent met haar?
    Dan zou ik JUIST wat zeggen..
    Wat denkt ze dat ze aan het doen is?
    Nou het kan me niet schelen wie zoiets doet, maar ik was erg boos geworden.
    Met haar vieze handen slagroom aan een kind van 6 maanden geven zonder het even aan de moeder te vragen vind ik wel een beetje teveel van het goede!

20. babyproject

babyproject Niet meer actief

Overigens zou ik boos worden om het slagroom voeren zonder te vragen en tegen jouw wil in. Dat ze dat met een ongewassen vinger doet, vind ik ook niet goed, maar zoals anderen al aangeven: je kindje zal nog wel vaker veel viezere dingen in zijn mond krijgen.

Deel Deze Pagina