baby 5,5 weken oud, 1,5 uur huilen per dag, wanneer?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by hagelslag, May 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hagelslag

hagelslag Lid

Dec 12, 2008
    14
    0
    0
    Beste meiden,

overal lees ik dat een baby van ongeveer 5 weken zo ongeveer 1,5 uur per dag huilt. Ik ben heel benieuwd of dit bij jullie ook zo is en wanneer jullie baby dan huilt.
    Alvast bedankt!
    gr. hagelslag

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Sterre deed dit ook, en dan vooral 'savonds. Nog steeds heeft ze nu trouwens een minuutje of 20 nodig 'savonds om te huilen voor ze gaat slapen. Ze moet het dan gewoon allemaal nog even kwijt, het is dan niet krijsen maar meer brabbelhuilen, alsof ze een heel zielig verhaal verteld.

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    1,5 uur haalden we eigenlijk nooit. Hier was huilen vooral als hij honger kreeg. Het duurde dus maar een paar minuten en dat een paar keer per dag.
    Dus als er weer gegeten moest worden.

4. Macdee

Macdee Bekend lid

Mar 23, 2008
    755
    1
    0
    Mijn zoon huilt ook echt geen 1,5 uur per dag. Ik denk eerder een half uur. Hij huilt als hij wilt eten en als hij in de box ligt en de hik heeft. Dat vind hij echt niet prettig. Verder is hij een heel tevreden mannetje.

5. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Mijn dochter huilde ook nooit zoveel; huilt nu nog bijna nooit. Prima toch?

6. jmm

jmm Bekend lid

May 29, 2008
    766
    0
    0
    Hoi lieve mensen,

tja gisteren had ik ook een regelrechte ramp dag, en maar huilen en maar huilen zowat de hele dag (ochtend en avond)

Er zat iets dwars, maar wat?
    Ik had haar even in bed bij mij genomen even kroelen enz enz ik haalde alles uit de kast , maar bleef maar krijsen tja aandacht ,maar toen pappa thuis kwam, ik zei tegen pappa dat ze de hele dag heeft liggen spoken, toen zei pappa, je bent niet lief geweest tegen mama, en wat denk je doodstil , ze ging in badje stil, aankleden stil , nou het is me wat en dan nog een lachje erbij.

Ik moet zeggen ik was mooi in de maling genomen, en dat voelde echt niet fijn
    echt niet dus.
    Voel me er nog niet happy bij, ik weet wel dat ik de volgende keer even een ommetje maak, of me buuf erbij roep dat vondt ze niet erg, at is dan wel weer fijn, dat je niet alleen bent als je ,man er niet is.
    dat ik dan even weg ga,want anders wordt geekkkk van dat gekrijs!!ik wordt er gewoon misselijk in mijn builk van, of dan wil je even slapen en blijft maar krijsen dan kan ik niet slapen als ik dat dan wil, en dus kan ik dan het beste even naar buiten gaan.
    En uiteindelijk voel je je zo hulpeloos en het soms net of je ruzie met haar hebt, en dat voelt niet fijn echt niet,
    begrijpen jullie een beetje wat ik bedoel, tja hier heb ik ook weer wat van geleerd.

moest even mijn verhaal kwijt,
    gr jacque moeder van annika nu bijna 8 weken oud , en begint al een beetje te brabbelen, dat is dan wel weer leuk, maar dat schreeuwen nee liever niet , maar ga dan wel de volgende keer even een ommetje maken.

7. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Mijn zoontje begon te huilen toen hij 5,5 week oud was. Hij heeft de afgelopen 1,5 week minstens 5 uur per dag gehuild. Gelukkig gaat het nu weer beter, het zullen wel regeldagen zijn geweest. Vooral eind van de middag en in de avond was het erg. Er waren avonden dat hij van 17.00-00.30 heeft liggen krijsen. Niks hielp, op de arm, aan de borst, in de box, in de wandelwagen, in de draagzak, in bad, in bed........ gewoon lekker doorschreeuwen.
    Gisteravond nog van 19.00-22.00, dus er zit vooruitgang in, zullen we maar zeggen.

De oudste heeft ook zo'n periode gehad, dat heeft toen tot ca. 8 weken geduurd, daarna was het over en heeft hij nooit meer zulke huildagen gekregen. Dus we houden hier maar even vol, het zal binnenkort wel overgaan. Maar Jacque, ik kan me voorstellen dat je er inderdaad gek van wordt en dan is het goed als je er even in je eentje tussenuit kunt. Ik had af en toe dat ik hem nog hoorde gillen in m'n hoofd, als hij allang weer stil was. Fijn dat je buurvrouw dan even met haar wil omhangen, zodat jij even tot rust kunt komen.

8. EmyD

EmyD Niet meer actief

Emy huilt overdag vrijwel nooit. Maar heeft 's avonds rond half 7, 7 uur wel een huiluurtje.. Maar dat is verschillend. Soms heeft ze nergens last van en soms huilt ze anderhalf uur achter elkaar.
    Het enige wat we dan kunnen doen is haar lekker knuffelen en troosten, het houdt dan vanzelf een keertje op.

9. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

Feb 21, 2008
    590
    0
    0
    Oh wat klinkt dit allemaal heerlijk!! Lekker genieten hoor, prima toch als ze niet zoveel huilen. Nova huilde met 5,5 week wel 8 uur op een dag. Haha. Gelukkig zijn ze niet allemaal hetzelfde.

Share This Page