handjes onder dekens

Discussie in 'Verzorging' gestart door Dani1982, 12 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani1982

Dani1982 Nieuw lid

12 jun 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter van nu 19 weken heeft tot 10 weken altijd in een puckababy geslapen. Daarna ben ik af gaan bouwen maar heb haar nog wel straks ingestopt met haar handjes onder de dekens en er (koude) kruikjes en handdoeken tegen aan (zijkant) zodat ze lekker geborgen in haar bedje ligt. Nu gaat ze straks natuurlijk steeds meer bewegen en draaien. Ze heeft een speentje en maait met haar handjes deze er telkens uit. Als ze ingestopt zit is dat dus niet zo. Hebben jullie tips voor mij, wat te doen?

Groetjes

2. Mama88

Mama88 Actief lid

18 apr 2012
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh oh geduld hebben tot ze hem er zelf in gaat doen :)
    Mijn meisje is nu 7 maanden en kan hem nu goed zelf in haar mondje doen :D

3. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Geeft toch niet dat ze met dr handen boven de deken slaapt, als ze slaapt? Blijkbaar heeft ze er dus geen last van :)
    Mijn dochter had dat ook altijd, maar ze sliep wel gewoon.. ach ja. En met de handjes omhoog of naar opzij betekend in mijn ogen alleen maar dat ze ontspannen en lekker ligt! :)
    Het is lastig met dat speentje maar op een gegeven moment leert ze 'm denk ik ook wel zelf terugstoppen.. Wij moesten er ook wat nachten uit daarvoor, maar inmiddels kan ze 'm alweer een tijdje zelf vinden (als ie in de buurt ligt natuurlijk) en zelf terugdoen :)

Deel Deze Pagina