Bij z'n neus eruit...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nala, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Vanmorgen toen ik Hugo voedde (bv), bleef hij maar drinken. Hij stopt gewoon niet als hij vol zit, maar gaat maar door... Doet ie wel vaker, maar vanmorgen zag ik op het laatst dat er bij elke slok die hij nam melk uit zijn neus kwam. Dan zit ie echt wel heeeeel erg propvol volgens mij... Is toch gek dat ie niet stopt met drinken als ie zo vol zit?

2. yamahafreak

13 mei 2006
    35
    0
    0
    Eernegem
    Ja dit is inderdaad gek,onze jongen is ook zo,hij heeft ook niet gauw genoeg,want eigenlijk drinkt ie teveel,hij heeft soms dagen dat hij 6 flessen krijgt van 210ml(hij zou er maar 5 moeten drinken)maar als zo'n kleintje honger heeft wat moet je doen,je kan hen toch niet laten wenen van de honger! :(
    Ik denk dat dit wel over gaat als ze wat ouder zijn en in u plaats zou ik hem van de borst halen en zien hoe hij reageert,want hij zou zich kunnen verslikken!

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

@ Yamahafreak, 6 flessen van 210 cc is wel erg veel hoor... Een kleintje mag maar 1000 cc per dag maximaal! Anders kunnen de niertjes het niet aan.

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik zie het bij die kleine van mij wel eens dat hij moet spugen en dat het er door zijn mondje en neusje tegelijk uitkomt...... arme jongen! Maar heb het nog niet meegemaakt dat het er tijdens het drinken al uit kwam......

5. Niet meer actief

Ben het er helemaal mee eens! Dit is niet goed voor je kleintje.. iets meer is niet erg, maar 1200 ml is wel veel op een dag (en dan ook nog het vocht wat ie uit het eten haalt).. misschien overstappen op andere voeding..

Deel Deze Pagina