handjes onder of boven de dekentjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toerist18, 14 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Deze mama heeft een slaapzakje van 70 cm gekocht bij de V&D en dan maar eens kijken of het een succes is. Denk inderdaad dat de armgaten wel ff kleiner moeten. Maar met een veiligheidsspeld moet dat ook wel kunnen denk ik ;)
    Ga het maar eens een keertje overdag proberen. Als hij het niks vind dan jengelt hij tenminste niet om die rede de hele buurtwakker :p

Greetz :)

2. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Evi ligt ook altijd met haar (koude!) handjes boven de dekentjes. Dus ik had haar gisteren goed onder de dekentjes gestopt en haar handjes in haar slaapzakje gedaan, maar ze floepten gewoon zelf door de armsgaten weer naar boven hoor! :)
    Dus dan maar zo ;)

3. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Eigenlijk kan dit heel gevaarlijk zijn. Wanneer je de armpjes door de armsgaten terugdoet, kan de slaapzak naar boven kruipen en kan er dus voor zorgen dat je kleintje kan stikken. Daarom is het ook belangrijk dat de armsgaten niet te groot zijn.
    Gelukkig is er niks gebeurd!

4. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ze deed ze er al uit voordat ik weg was ;)
    En uiteraard heb ik rekening gehouden met de opening voor haar hoofdje, maar die past er echt niet zo doorheen! ;)

5. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    haha zo noem ik dat ook altijd..

echt ontzettend lief om te zien is dat indd! :D

6. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Hoe kan het dat die koude handjes niet zo erg zijn? Het lijkt mij namelijk niet prettig...ik heb vannacht toch maar sokjes over zijn handjes gedaan. dat hielp prima, maar ja, als het niet nodig is....

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ze zeggen dat koude handjes juist gezond zijn...

8. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Maar waarom dan? Wat is er gezond aan?

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Als ik onze uk in zijn bedje leg, stop ik zijn armpjes altijd onder de deken. Hij ligt dan in zijn slaapzakje onder een deken en een lakentje. Zodra ik klaar ben met instoppen, heeft hij zijn handjes ook weer onder het dekentje uitgewurmd! Onbegonnen werk dus eigenlijk, maar toch iedere keer weer proberen!

Deel Deze Pagina