Deze mama heeft een slaapzakje van 70 cm gekocht bij de V&D en dan maar eens kijken of het een succes is. Denk inderdaad dat de armgaten wel ff kleiner moeten. Maar met een veiligheidsspeld moet dat ook wel kunnen denk ik Ga het maar eens een keertje overdag proberen. Als hij het niks vind dan jengelt hij tenminste niet om die rede de hele buurtwakker Greetz
Evi ligt ook altijd met haar (koude!) handjes boven de dekentjes. Dus ik had haar gisteren goed onder de dekentjes gestopt en haar handjes in haar slaapzakje gedaan, maar ze floepten gewoon zelf door de armsgaten weer naar boven hoor! Dus dan maar zo
Eigenlijk kan dit heel gevaarlijk zijn. Wanneer je de armpjes door de armsgaten terugdoet, kan de slaapzak naar boven kruipen en kan er dus voor zorgen dat je kleintje kan stikken. Daarom is het ook belangrijk dat de armsgaten niet te groot zijn. Gelukkig is er niks gebeurd!
Ze deed ze er al uit voordat ik weg was En uiteraard heb ik rekening gehouden met de opening voor haar hoofdje, maar die past er echt niet zo doorheen!
Hoe kan het dat die koude handjes niet zo erg zijn? Het lijkt mij namelijk niet prettig...ik heb vannacht toch maar sokjes over zijn handjes gedaan. dat hielp prima, maar ja, als het niet nodig is....
Als ik onze uk in zijn bedje leg, stop ik zijn armpjes altijd onder de deken. Hij ligt dan in zijn slaapzakje onder een deken en een lakentje. Zodra ik klaar ben met instoppen, heeft hij zijn handjes ook weer onder het dekentje uitgewurmd! Onbegonnen werk dus eigenlijk, maar toch iedere keer weer proberen!