Wie heeft er ervaring met de electrische tommie tippie borstkolf? Kunnen daar alle flesjes op? Of alleen de flesjes van tommie tippie? En hoe bevalt de kolf?
Over de kolf kan ik weinig zeggen, geen ervaring mee. Of een fles wel of niet op de kolf past maakt natuurlijk niets uit. Je vangt de melk op in de fles die bij de kolf hoort en giet de melk in de fles waar je kind uit drinkt.
Ik heb de tt kolf, heb de kolf van een vriendin gekregen omdat zij toch een andere kolf is gaan gebruiken. Het enige vergelijkingsmateriaal dat ik heb is met de medela swing. De swing is naar mijn idee iets krachtiger en daar kreeg ik makkelijker mijn tsr mee. Het borstschild (verschillende maten geprobeerd) van medela vind ik minder prettig. Voor mij is de kolf prima voor nu maar mocht hij het begeven dan zou ik niet voor dezelfde kiezen. Voordeel van bijvoorbeeld medela vind ik dat de slangetjes/borstschilden e.d. los te verkrijgen zijn en die heb ik van tt niet kunnen vinden. Mijn dochtertje drinkt uit de tt fles dus ik heb maar 1 soort flesjes in huis. Het is wel een fles met een brede hals dus niet alle flesjes passen op de kolf. Of er andere flesjes met een brede hals op passen durf ik niet te zeggen. Je kunt de melk, zoals Dirksmama zegt, overgieten in de fles waar je kindje uit drinkt.