handkolf avent of mandela

Discussie in 'Voeding' gestart door sweety22, 23 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweety22

sweety22 Lid

5 jan 2006
    26
    0
    0
    Ik wil een handkolf aanschaffen en nu zit ik te twijfelen tussen de avent en mandela handkolf.
    Wie heeft ervaring met een van die twee?

Wie kan mij helpen?

groetjes

sweety22

2. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb de avent. Die van meleda ken ik niet dus daar kan ik niks over zeggen.

Ik vind de avent makkelijk in gebruik en lekker compact om mee te nemen. Alles kan in de sterelisator worden gedaan om te ontsmetten.
    Als er een onderdeel kapot is kan je het losse onderdeel altijd bijkopen, je hoeft dus geen nieuwe aan te schaffen.
    ik had ook erg snel een flesje vol, maar dat hangt denk ik ok van de produktie af.

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik heb de handkolf van medela en vond deze erg fijn in het gebruik. De eerste dagen hadden we er ook een elektrisch apparaat bij gehuurd waar de kolf op aangesloten kon worden..

4. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Het is heel moeilijk om je hierin ervaringen te geven, omdat vrouwen òf de avent òf de medela hebben gebruikt...Zelf had ik de avent en was er zeer tevreden over, maar dat was ik vast en zeker ook geweest over de medela, omdat ik heel vaak lees dat die ook goed werkt. Het enige wat ik wèl een aanwijzbaar voordeel vind, is dat je de losse onderdelen van de aventkolf in verschillende winkels kan kopen (oa bij de Prenatal en Etos) en voor de onderdelen van de medela vaak aangewezen bent op de thuiszorgwinkels en die zijn vaak uit de buurt.....

5. fee

fee Lid

12 aug 2006
    63
    0
    0
    Hallo
    Ik gebruik de avent handkolf
    Ben helemaal tevreden.
    Past in de sterilisator en is compact.
    Bij mij zaten er zelfs een paar reserve onderdelen in de doos.
    En je kan ze kopen bij de prenatal.
    Dus als er iets kapot is hoef je tenminste niet een hele nieuwe te kopen.
    dingen zijn al duur genoeg
    succes met kiezen
    gr Fee

6. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik heb in eerste instantie een handkolf van avent gekocht omdat er ook veel atributen bij verkrijgbaar zijn maar omdat onze kleine meid niet de borst pakt en ik continu kolf heb ik een electrische kolf gekocht. de hand kolf is goed als je maar een een paar keer moet kolven moet je vaak of elke dag kolven adviseer ik een electische te kopen van avent 150 euro met tas en 2 flesjes en koelelementen.

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb ook de avent, de electrische met koffer. hij is prettig in gebruik en alles is los bij te kopen. ook zit er een handmatige onderdelen set bij.

Deel Deze Pagina