Hallo Misschien een domme vraag Ik verwacht een tweeling Heb 2 zonen van bijna 1 en 3. Ik wil een duobuggy aanschaffen maar moet ook wat hebben voor de andere 2. Dacht dus aan twee meerijdplankjes. Ik weet niet eens of dat haalbaar is overigens qua afmeting. Kunnen jullie me tips geven hierover of andere? En wat is jullie ervaring met een duo wagen en welk merk.Wil ze graag naast elkaar maar ze zijn zo duur. Nieuw en zelfs tweedehands. Bedankt alvast
Ik heb geen idee. Bij veel babywinkels kun je online chatten en je vraag stellen. Je krijgt erg snel antwoord. Dat zou ik doen in jouw situatie
aan de bugaboo kunnen 2 keer kidsit meerijdplankje( even uitgeprobeerd) of het handig is is een tweede.
Jan je kindje van 3 niet zelf lopen? Ik neem aan dat je als je een dagje weg gaat, je man of vriendin, zus moeder oid meeneemt. De oudste is wellicht al op de speelzaal? Ik zou zelf een wieg en zitje op de duo wagen doen en 1 baby in een Draagdoek op je buik, en 1 baby en de dreumes van 1 in de wagen. Die van 3 moet dan maar een handje geven? En als je kilometers gaat wandelen en een middag shoppen, versterking meenemen?
Hi dames Bedankt voor de reacties Fijn te weten dat het wel kan bij de bugaboo. Ja opzich kan de oudste ook op de loopfiets..Maar soms heeft hij halverwege geen zin meer en dan leek zo'n meerijdplankje mij ideaal. Zat ook te denken aan een draagdoek. Denk dat dat misschien toch wat handiger is. En idd dit zijn vragen voor als ik wandel in de buurt. Naar de stad of een andere uitje ga ik nooit alleen.