kunnen er twee meerijdplankjes aan een duobuggy?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door neyomi, 20 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neyomi

neyomi Actief lid

1 dec 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo

Misschien een domme vraag
    Ik verwacht een tweeling
    Heb 2 zonen van bijna 1 en 3.

Ik wil een duobuggy aanschaffen maar moet ook wat hebben voor de andere 2. Dacht dus aan twee meerijdplankjes. Ik weet niet eens of dat haalbaar is overigens qua afmeting.

Kunnen jullie me tips geven hierover of andere?
    En wat is jullie ervaring met een duo wagen en welk merk.Wil ze graag naast elkaar maar ze zijn zo duur. Nieuw en zelfs tweedehands.

Bedankt alvast

2. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Ik heb geen idee. Bij veel babywinkels kun je online chatten en je vraag stellen. Je krijgt erg snel antwoord. Dat zou ik doen in jouw situatie :)

3. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    aan de bugaboo kunnen 2 keer kidsit meerijdplankje( even uitgeprobeerd) of het handig is is een tweede.

4. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Je gaat je kindjes toch in een kinderwagen vervoeren en niet meteen in een buggy mag ik hopen?

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Jan je kindje van 3 niet zelf lopen? Ik neem aan dat je als je een dagje weg gaat, je man of vriendin, zus moeder oid meeneemt. De oudste is wellicht al op de speelzaal? Ik zou zelf een wieg en zitje op de duo wagen doen en 1 baby in een Draagdoek op je buik, en 1 baby en de dreumes van 1 in de wagen. Die van 3 moet dan maar een handje geven? En als je kilometers gaat wandelen en een middag shoppen, versterking meenemen?

6. neyomi

neyomi Actief lid

1 dec 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames

Bedankt voor de reacties
    Fijn te weten dat het wel kan bij de bugaboo.

Ja opzich kan de oudste ook op de loopfiets..Maar soms heeft hij halverwege geen zin meer en dan leek zo'n meerijdplankje mij ideaal.

Zat ook te denken aan een draagdoek. Denk dat dat misschien toch wat handiger is.

En idd dit zijn vragen voor als ik wandel in de buurt. Naar de stad of een andere uitje ga ik nooit alleen.

7. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Is een triowagen die makkelijk tot duo om te bouwen is niet handiger?

Deel Deze Pagina