Difrax fopspeentjes

Discussion in 'De babyuitzet' started by Sam0110, Dec 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Ik ben helemaal gek van Difrax fopspeentjes en heb er nu al een hele hoop gekocht :D
    Nu zegt iemand tegen mij dat je geen speentjes op voorhand moet kopen want er zouden veel babys zijn die ze eigenlijk helemaal niet willen?
    Als ze nu bv onmiddelijk een difrax speentje krijgt went ze daar toch wel aan?

2. batje

batje Actief lid

Sep 6, 2008
    113
    0
    16
    mijn zoontje hoeft idd geen difrax speen, ook geen bibi, alleen de mam spenen en als het echt moet de avent speen. Zou er dus niet te veel kopen tot je de 'smaak' van je kindje kent :)

3. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    hier helemaal geen speen die spuugt ze meteen uit, onze pink in de eerste weken en nu haar eigen duim. Dus was blij dat ik er maar een of twee had. Zonde van het geld anders.

4. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Hier ook geen difrax spenen...
    Zelf vind ik ze mooier dan de bibi maar tja... mijn knulletje wil alleen de bibi-speen.

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou niet teveel spenen kopen, de ene baby wil ze wel en de andere niet.

6. jara

jara Bekend lid

Sep 4, 2006
    878
    4
    18
    Wij hebben alles door elkaar, al vanaf het begin en ze accepteert ze allemaal. We begonnen met bibi (zaten in zo'n doos) en toen kocht ik difrax (vind ik mooier). Nu heeft ze Difrax als we naar buiten gaan (krijgt ze alleen in 'noodgevallen' de laatste maanden) en Etos eigen merk (is Nuby) op bed (naast twee willekeurige andere om de grijpkans te verhogen :) )

7. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik was helemaal gek van de bibi speentjes en heb er in totaal 7
    il love papa ,mama , oma ,opa en nog ander maar mooi niet dat me dochter ze wilt hoor

zij heeft de voorkeur aan de difrax tutjes terwijl me zoontje juist weer die bibi wilde

kort om indd niet teveel tutjes kopen

8. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    En Louise wilde alleen maar Avent, een ander merk tufte ze meteen uit ;)

9. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik had ook veel van difrax gekocht vond ik mooier maar nee hoor meneer wilde persee alleen van bibi ijdje gehad kreeg hij speen van bij Lief! sindsdien wilde hij geen andere meer en die waren ook nog best duur :( maar sinds 2 weekjes hoeft hij geen speen meer :D

Echt kan je aanraden koop niet zoveel 1 is genoeg om te proberen ik heb hier stuk of 8 spenen liggen die hij niet wilt,

10. sannehoezen

sannehoezen Nieuw lid

Jan 19, 2008
    1
    0
    0
    de liefspeen is volgens mij dezelfde speen als die van de hema...(zelfde vorm, alleen andere opdruk)

11. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,810
    4,192
    113
    Hier ook absoluut geen difrax speen, en geen bibi en geen nuby en geen .........zucht........ na veel testen kwamen we erachter dan mevrouw alleen de avent speen wil (rechte speen)

12. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    lief is een bibi speen!

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    hier duldt meneer geen difrax... bibi en avent wel!

14. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hier ook alleen bibi maar ik vind die juist zo leuk, vooral die lief! spenen. wel duur maar zoooooooooooooo leuk!

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik zou echt niet zoveel speentjes op vooraad kopen. Sommigen willen ze juist helemaal niet, best zonde van je geld. Ik vond de difraxspeentjes helemaal niks. Mijn zoontje heeft nu altijd de etos speen en die is van nuby.

16. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Haha zo klein en echt al een eigen willetje, ik zal dus maar stoppen met aandelen te kopen bij difrax :) ik ben zo gek van hun fopspeentjes.

17. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

het gebruik van speentjes hangt af van hoe je kind is, maar ook van wat jij bepaald. een kind kan door het zuigen op de speentjes minder honger hebben en daardoor belangrijke voedingsmomenten missen.
    ik ben van plan om in de eerste instantie geen speentjes aan te bieden
    ze zien er wel leuk uit, daar niet van.
    Verder: de kinderen in mijn gezin kregen als baby geen speentjes aangeboden en hebben niet geduimd, en hoefden later ook geen beugel.
    een overweging waard?
    groetjes

18. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

May 31, 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Mijn zoon wil de difraxspenen niet, wel bibi. Ik heb 2 difraxspenen maar die zaten in een gratispakket dus zo erg vind ik het niet. Maar het lijkt me wel zonde als je er van te voren veel hebt gekocht.

19. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik kreeg ook geen speen heb tot mijn 12de geduimd en heb drie jaar lang ee beugel gehad. mijn man kreeg geen speen heeft tot zijn 13de geduimd en een beugel gehad.

mijn zusje kreeg een speentje. die hebben mijn ouders op haar 3de afgepakt en geen nieuwe gekocht en die heeft nog nooit een beugel gehad.

pak een duim maar eens af!

hihihihhi ben groot voorstander van speentjes ook omdat het echt een troost is voor mijn kleine meis. vooral sinds we geen borstvoeding meer geven maar de fles. vind ze het heerlijk om op haar speen te kunnen zuigen want anders heeft ze nog zoveel zuigbehoefte!

20. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Ik wou als baby ook geen speen en heb ook lang geduimd en een beugel gedragen.

Share This Page