hoi dames ik heb een vraagje voor jullie . bij mijn vorige twee heb ik de avent handkolf gebruikt , super tevreden over . maar nu is ze dus blijkbaar kapot helaas ..... nu wil ik een nieuwe avent handkolf kopen maar welke ? de oude versie of de nieuwe natural versie ? wat is het beste ? ik kolfde heeel erg goed met mijn oude maar ze is dus kapot .......
nee ze is helaas afgebroken manlief heeft ze bovengehaald en weet ik veel wat ermee gedaan en ze is echt afgebroken
Toch even op website van Avent kijken. Ze hebben daar bijna alle onderdelen los bestelbaar. Kan wel schelen. Anders misschien marktplaats? Heb ik ook gedaan, ik had alleen de schelp nodig en die was niet leverbaar, op marktplaats voor 7,5 euro gekocht.
Wauw, wat is daarmee gebeurd? Klinkt alsof je nieuwe schelp (want daar zit schroef aan toch?) en handvat nodig hebt, toch even website van Avent proberen, kan nog steeds goedkoper zijn dan nieuwe kopen. Verder zou ik me laten leiden door rest van spullen die je hebt. Volgens mij heb je nieuwe flesjes en speentjes nodig als je de nieuwe Natural kolf kiest. Dat lijkt me zonde als je verder goed kon kolven met de oude vorm. Dus als je helemaal een nieuwe koopt, zou ik gewoon de oude versie kopen.
Geen idee wat men mannetje ermee gedaan heeft haha . Flesjes moet ik zoiezo ook nieuw kopen hoor . Heb nog maar 2 flesjes voor zoonlief die is net 1 geworden . Ik ga avent eens mailen
Ik heb de Avent Natural en ik ben laaiend enthousiast. Ligt fijn in de hand, kolft met en zonder siliconen-kussentje om de schelp goed, alle onderdelen komen goed los en zijn afzonderlijk te reinigen. Ik heb de flesjes er ook bij en ook die gaan als een zonnetje. Ik ben er blij mee! Je kunt de kolf alleen niet aan die bewaarbekers koppelen... Maar ik vind overschenken een kleine moeite.