Ik weet dat er een bestaand topic was/is maar kan hem niet vinden dus hier een nieuw deel Dit is het 1e setje van mijn ventje, dus voor na de geboorte
Super schattig! Duurt nog ff voor je Die slofjes zullen vast nog te groot zijn bij geboorte, of vallen ze kleiner? Hadden wij tenminste wel.. en zij heeft nog wel grote voetjes
Ja die slofjes zullen wel te groot zijn maar ach, staat zo wel ff leuk Het is idd nog even wachten maar ik geniet van de voorbereidingen
@ tara ik heb bijna dezelfde alleen het broekje zit van die elastische pijpjes onder. en het truitje is hetzelfde als jouw mutsje
Wat een leuk setje. Wij willen niet weten wat het wordt. Maar kan grijs dan wel bij een meisje?? Dan lijkt me lime-groen mooier. Ik zit eraan te denken om 2 eerste setjes te halen. 1 voor een meisje en 1 voor een jongen. Maar krijg je dat goed geregeld in het ziekenhuis?? Daarnaast neutraal halen. En we hebben nog een lading kleren van Milou en mijn neefjes.
Ik vind dat grijs ook voor een meisje kan hoor. Ik kan het eerste pakje niet laten zien, want dat verklapt de naam en het geslacht, en dat willen we dus graag nog geheim houden. Maar we hebben dus bij Simply Colors een blauw of roze broekje en shirtje besteld met de naam er op. Echt super schattig.
Ik heb ook deze gekocht, voor de dag erna of zo haha Lime groen vind ik erg mooi voor jongens en meisjes, maar op zich grijs ook. Ik had al wat grijze dingen gekocht toen ik nog niet wist wat het werd Ik heb ook bij beiden outfits het bijpassende jasje van Nijntje die je 2 kanten kan dragen
Wat lief zeg zo'n leuke setje ziet er altijd nog leuker uit als het gevuld is met een lieve baby hihi
Ik heb ook dat setje nou ja van beide wat en dan de complete set zeg maar hahaha. Sokjes waren bij ons dochter na 3 weken al te klein
Ik heb dat setje ook Tara! Alleen wij het het gestreepte mutsje en 'normale' grijs/wit gestreepte sokjes erbij. Ook hebben we het andersompakje zoals wij het noemen, dus het broekje gestreept en het shirtje effen met een nijntje erop.
Hetgeen wat ik al koop, koop ik ook juist in wit/grijze tinten, vind ik prima bij een meisje kunnen en een leuk roze shirtje straks eronder en het is helemaal "girly"!! (als het een meisje zou worden dan! )
Tuurlijk krijg je dat geregeld!! Je kindje wordt echt niet aangekleed zonder dat je je hier bewust van bent en sowieso pas na een poosje. Eerst blijf je nog even samen bloot (of jij deels) . Ik vind grijze wel leuk voor een meisje. Maar voor de eerste kleertjes wil ik graag echt jongen of meisje. Hier liggen dus 2 setjes klaar (of eigenlijk 2 shirtjes want broekje is voor beide, nl. gewoon wit). En dit keer gekozen voor andere merken omdat bij Lotte veel dingen erg breed zaten. Nijntje bijv. valt erg breed. Ik heb daar nog een shirtje van liggen en als ik daar mijn nieuwe shirtje van Imps en Elfs op leg, dan schrik ik er een beetje van. Dan denk ik zelfs dat Lotte het shirtje in 50 nog steeds zou passen maar dan wel veel te kort natuurlijk.
Hier geen nijntje kleertjes als eerste pakje, vind dat lime wel heel mooi maar we weten dat we een meisje krijgen en heb dus een heel schattig jurkje in het lime gevonden met een witte met roze sterretjes omslagrompertje en een heel lief klein wit leggingkje en witte met roze sterretjes sokjes. Heb het wel overal en nergens vandaan haha het rompertje komt uit duitsland, het jurkje en de legging uit Denemarken en de sokjes gewoon uit nederland... Hier in nederland kon ik geen leuk klein jurkje vinden en mijn dochtertje heeft met 3dagen oud ook in een jurkje gelegen en dat ging prima dus doe het nu gewoon als eerste pakje. Ik heb geen fototoestel bij de hand nu dus kan geen foto maken al had ik het zo graag laten zien... Vind jullie pakjes ook allemaal zo leuk!